Gå til innhold
Hundesonen.no

Hurtta treningsvest


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Noen som har hurtta treningsvest? Er dere fornøyde? Hva er positivt/negativt?

Har siklet på de lenge (Både denne i rosa, og denne) Heller mest mot den rosa, pga den kan brukes som refleks også, men den andre er ikke like skrikende å bruke.. Samt at den virker bedre å bruke f.eks på våren med en tynn genser under da den er mer fòret? :) Trener ikke aktivt som mange av de som trenger vest, men tenkt å bruke på lengre turer, med plass til en leke, godis, bæsjeposer og småtteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt hva som egentlig er greia med Hurtta vestene. Hvorfor velge Hurtta fremfor noen av de andre billigere merkene? Please enlighten me :)

Fordi jeg syntes at Hurtta har god kvalitet på varene sine. :) Har heller ikke funnet en treningsvest som er rimeligere, som jeg liker kvaliteten og utseendet på. Men har du andre forslag, fyr løs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med min, har prøvd et par-tre forskjellige varianter (noen billigere også), men syntes den var den som satt best, rett og slett. Skulle gjerne hatt en som var billigere, men jeg tenkte vel at det er bedre å kjøpe noe man er fornøyd med med en gang i stedet for å ha et par forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt hva som egentlig er greia med Hurtta vestene. Hvorfor velge Hurtta fremfor noen av de andre billigere merkene? Please enlighten me :)

Vis meg en en knallrosa treningsvest med refleks, så snakker vi :) Og selvsagt i en butikk i Norge, da jeg personlig foretrekker å ha mulighet til å klage på et dårlig produkt i hjemlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Hurttavest, og den er perfekt til mitt bruk :) Jeg liker utseendet på den, synes mange av de treningsvestene blir posete og er lite fine, og når jeg kan velge en som Hurtta sin gjør jeg det :) Bruker den også på kveldsturer, veldig god refleks på den :) Den er litt kort i livet, så vet flere som har gått opp en str for å få den lang nok.

Den har bare stor lomme bak på ryggen, men jeg har ikke bruk for mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Hurttavest, og den er perfekt til mitt bruk :) Jeg liker utseendet på den, synes mange av de treningsvestene blir posete og er lite fine, og når jeg kan velge en som Hurtta sin gjør jeg det :) Bruker den også på kveldsturer, veldig god refleks på den :) Den er litt kort i livet, så vet flere som har gått opp en str for å få den lang nok.

Den har bare stor lomme bak på ryggen, men jeg har ikke bruk for mer :)

Hvilken av de har du? :)

Har Hurtta Motivation vesten (den svarte), og den er supergod! Mange gode og store lommar, behageleg og romsleg :)

Takk :)

Jeg er fornøyd med min, har prøvd et par-tre forskjellige varianter (noen billigere også), men syntes den var den som satt best, rett og slett. Skulle gjerne hatt en som var billigere, men jeg tenkte vel at det er bedre å kjøpe noe man er fornøyd med med en gang i stedet for å ha et par forskjellige...

Hvem av de har du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okei. Er den vannavstøtende? :)

Vipper skikkelig, vannskelig det her! :lol:

Har ikke hatt den på i regn enda, så jeg er ikke sikker :P materialet kjennes ut som sånn som er vannavstøtende, ja, og de sier så på nettisdene, men har som sagt aldri fått prøve det i praksis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lydighetsvesten og er superfornøyd! Den er litt stor i størrelsen, så jeg måtte gå ned en størrelse og har S. Jeg bruker den på AG og LP treninger og noen ganger på tur. Genial å feste båndet på osv :) Virker til å være veldig god kvalitet. Vann og vinn avstøtende.

En stor lomme bak, der jeg har hatt både baller og draleker men vi har trent AG og de har ikke falt ut. Framme er det en lomme uten glidelås og en utenpå der igjen med glidelås.

Jeg er superfornøyd hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...