Siri Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2012 Jeg hopper konsekvent over alle innlegg med sånne teite tegn, jeg... Jeg gidder ikke engang å forsøke og tolke hva det skal stå.
Guest Jonna Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2012 Her dukker det opp i blant om jeg redigerer innlegget. Redigerer jeg på nytt igjen blir feilen rettet opp. Kjører nyeste IOS. Opplever det samme selv: første post normalt. går inn å redigerer --> kaos, går inn i redigerinsfunksjonene igjen, lagrer uten å gjøre noe -----> normalt. Jeg hopper konsekvent over alle innlegg med sånne teite tegn, jeg... Jeg gidder ikke engang å forsøke og tolke hva det skal stå. Da er vi to.
Ozzy Skrevet 2. November 2012 Rapporter Skrevet 2. November 2012 Har ikke hatt problemet før, men nå ble det teit i PM.. Bruker laptop..
Krilo Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Er det noen som jobber noe for å få fikset dette problemet egentlig? Begynner å bli ganske lei av å måtte redigere hver eneste gang nå. Og at vi heller ikke får noe respons på dette når vi skriver her.
Aslan Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Det virker som at litt av problemet er at de ikke klarer å finne ut nøyaktig hva som er feilen?
Krilo Skrevet 5. November 2012 Rapporter Skrevet 5. November 2012 Men da kan de jo skrive det, og at de evt jobber med å finne ut av det.. Greit å vite at de ser det vi skriver og jobber med å løse det. I og med at det har vedvart ganske lenge nå
Espen Skrevet 8. November 2012 Rapporter Skrevet 8. November 2012 Hei ÆØÅ skal nå være fikset. Dessverre vil de gamle trådene fortsatt se rare ut. Men nye fra nå av skal være ok. Espen 3
trulte Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Det er fortsatt trøbbel i enkelt innlegg som er skrevet idag, f.eks her: http://hundesonen.no/forum/topic/66020-litt-in-your-face-til-saueboendene-om-det-er-lov-aa-si-det/#entry1372144
Espen Skrevet 10. November 2012 Rapporter Skrevet 10. November 2012 Ja fiksen forsvant mellom 23 igår kveld og klokken 1400 idag. Men nå skal den være ok igjen 1
Recommended Posts