Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Guest Kåre Lise
Skrevet

Det skal være sånn eller hva skjer?

Blir jo svimmel av å lese ..

Test: ÆØÅ, æøå

Skrevet

Djeezes, yes, do something about it!

Det dukker opp helt randomly her, uavhengig av bruker og tråd, og det varierer om det blir ordinære bokstaver eller tegnhelvete i en og samme tråd også.

Skrevet

Det er ikke noe vi kan fikse, jeg tror det henger sammen med den feilen som var da leverandøren av forumet hadde problemer sist? Espen? Hjelp? :P

Moderator IW.

Skrevet

...mens hos meg skjer det kun på pc (har ikke pad), men kun hvis jeg redigerer innlegget etter å ha postet. Og bare av og til, uten noe åpenbart mønster. :P

Skrevet

Hos meg skjer det når jeg bruker paden, må alltid trykke rediger for å fikse..

Edit:som nå!

Og hos meg hjelper det ikke og redigere. om det først er blitt slashing såå må jeg gå og fjerne alle de rare tegna samt bytte ute alle æøå med andre bokstaver for at det skal bli normalt .
Guest Kåre Lise
Skrevet

Prøve med ifon oppdatert. sølepytter er gøy. Håper høsten. varer til jul da skal jeg være nisse. Ah jeg sku vært poet <3

Skrevet

Oppdatert iOS p&aring; iPad, samme feil fremdeles.

Hei,

Jeg har ikke klart og reprodusere denne feilen med min iPad. Kj&oslash;rer dere nyeste IOS?

Ja.

Skrevet

Hos meg er det normalt på pc Æ æ øøø ååå ( Håper jeg )

mens på padda blir det kræsj hver gang... Har oppdatert den til nyeste iOS

Skrevet

Hei,

Jeg har ikke klart og reprodusere denne feilen med min iPad. Kj&oslash;rer dere nyeste IOS?

Alt er oppdatert her ogsaa!

Funker ikke &aring; trykke edit &aring; skrive p&aring; nytt her ogs&aring; <- forstaa!

Skrevet

Hei,

Jeg har ikke klart og reprodusere denne feilen med min iPad. Kjører dere nyeste IOS?

Nope. iOS5. Samme på ipoden, men der blir det ikke Slash Dot Dash Dot, Slash Dot Dash Dot, Slash Dot Dash Dot, Slash Dot Com.

Skrevet

Her dukker det opp i blant om jeg redigerer innlegget. Redigerer jeg på nytt igjen blir feilen rettet opp. Kjører nyeste IOS.

Skrevet

Jeg sitter på laptop med gammel windows-pakke.

Jeg har enda ikke opplevd at jeg selv skriver med rare tegn (i den grad jeg går tilbake og leser egne innlegg...), men jeg kan se det i noen innlegg, deretter er det normalt i noen innlegg, også kommer alle rare tegnene i noen innlegg igjen.

Skrevet

Begynner &aring; bli lei av denne feilen n&aring;, og at den liksom ikke blir rettet oppi...var greit i starten &aring; g&aring; inn &aring; redigere hver gang, men n&aring; over s&aring; lang tid begynner det egentlig &aring; bli "slitsomt" og irriterendes egentlig.... S&aelig;rlig n&aring;r det er s&aring; mange som har den feilen fortsatt. :/

Har nyeste ios.

Skrevet

Hos meg skjer det ikke på pc men på htc mobil. Jeg må redigere alle innlegg for at de bokstavene skal fungere. Men da blir de ødelagt igjen hvis noen siterer meg...

Hvis ueg bruker tapatalk funker det fint, men hvis jeg skriver feil, kan jeg ikke redigere det, for da blir disse bokstavene helt fjerne igjen..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...