Gå til innhold
Hundesonen.no

Langtidspass av herlig Border Collie


SusieB
 Share

Recommended Posts

Hei, det har seg slik at jeg mest sannsynlig blir nødt til å reise til andre siden av kloden og bli borte noen månder. Jeg vet ikke hvor lenge det er snakk om, det kan være alt fra fire månder og opptil et halvt år. Reisegrunn er av personlige årsaker. Jeg har en fantastisk god Border Collie hanne på 3 år. Han er problemfri, lydhør, glad og aktiv. Han er vanvittig sosial med et hærlig lynne. Lett å belønne både med mat og lek. Går godt sammen med andre hunder. Svarer hannhunder som utagerer mot ham, men unngår for det meste bråk. Jeg trenger da noen til å passe det kjæreste jeg har i tiden/ deler av tiden når jeg er borte. Jeg har noen på hånden som kan passe ham til nøden, men det beste for ham ville absolutt være å komme til noen som vil gi ham en aktiv hverdag. For mer info send pm. Håper noen kan være intr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er trent i gjeting, selv har jeg aldri brukt han til det. Han gjør jobben, men er veldig forsiktig av seg. Vi holder til i Sogn og Fjordane. Jeg er selvsagt disponibel til å levere ham rundt omkring. Det er snakk om fra november/desember. Om det blir brått om går januar til nøden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...