Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal til Danmark og typen jobber hele helgen, så da blir Cita mye alene. Cita vil derfor veldig gjerne ha pass 2-5. november :ahappy:

Hun er en 10 år gammel labradordame, en ganske ukomplisert sjel. Går fint i bånd, kan slippes overalt, går overens med de fleste hunder (kan være litt usikker på sjefete tisper i starten), kan være hjemme alene i mange timer, bjeffer aldri osv. Hun er ganske lydig, men kan snike seg opp i sofaen på natten (eller om hun blir invitert opp), og prøver alltid å tigge litt mat med mindre man ber henne om å gå vekk.

Hun krever ikke noe tur, men blir veldig glad for det, men det aller beste i verden er å få kos og matrester :)

425393_10150718105606303_2047105470_n.jpg

426063_10150692019841303_121820454_n.jpg

Skrevet

Åh, jeg skulle ønske jeg ikke skulle til danmark selv..

Ja, eller at hun hadde rabiesvaksinen og kunne blitt med oss!

Jeg kan passe henne :) Meeen, jeg bor i Steinkjer da ;)

Åh, glemte å skrive at vi bor i Oslo. Men takk for tilbudet! :)

• Like 1
Skrevet

Jag kan passa henne :ahappy: men jag bor i sarpsborg, vet inte vad du tycker om det men?

Takk for tilbudet, men er dessverre litt langt unna det også :( Har veldig trang timeplan i det tidsrommet nemlig... Ellers takk! :flowers: Tenker mest i Oslo, Akershus eller Sandefjord-Tønsberg-ish :)

Skrevet

Gah, jeg skal nordover til min egen Labradordame den helga :( Ellers hadde jeg vært på denne muligheten på 1-2-3! Hva er vel bedre enn ukompliserte gamle kloke Labradordamer <3

Skrevet

Gah, jeg skal nordover til min egen Labradordame den helga :( Ellers hadde jeg vært på denne muligheten på 1-2-3! Hva er vel bedre enn ukompliserte gamle kloke Labradordamer <3

Hihi, du får hvert fall storkose deg med din egen labradordame, men Cita takker for tanken :flowers: