Toril Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 (endret) Kommer med Gross,Jäger er jeg ikke sikker på ennå . Må dobbeltsjekke med Mona . Endret 6. November 2012 av Toril Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Dany skal stilles Jeanette Da er vi 3 stk om jeg melder på Talli også, men trenger 4. Kunne det ikke vært som reglene i Danmark da, 3 stk hunder fra samme oppdretter Får legge i kalenderen når PM går ut og se hvor mye pels Talli ser ut til å få til utstillingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Kommer med Gross,Jäger er jeg ikke sikker på ennå . Må dobbeltsjekke med Mona . Jeg er på juleferie, men du kan da stille han selv 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg stilte for Antonia Lorenzo i september i drammen, men ser han er dommer for min rase på denne utstillinga også, er det vanlig at samme dommer dømmer samme rase iløpet av et halvt år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Dagmar Klein for vår del. Hun likte Bali veldig godt, så det blir nok til at vi melder på alle tre Årets siste utstilling og greier, så da får vi være litt snille mot Bali Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg stilte for Antonia Lorenzo i september i drammen, men ser han er dommer for min rase på denne utstillinga også, er det vanlig at samme dommer dømmer samme rase iløpet av et halvt år? Ikke uvanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Gleder meg masse til denne utstillingen! skal "plage" Lill og de helt til over nyttår 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Samme dommer som dømte Fancy til BIG i Drammen jo! Men jeg vet ikke om jeg har frii Edit: Jeg jobber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Blir nok bare Bella herfra også er det vel lov å håpe at hun ikke ser ut som en ski bakke da :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Ikke uvanlig så teit :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Jeg stemmer for at de flytter utstillingen til et større lokale, for det er alltid stappfullt spesielt når det starter 80 staffer, OG at de begynner med LP 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Stjeler litt ideen fra hva folk gjør på D4A innen rasene: Hva sier dere til ett sonen "koldtbord"? Det er sikkert mange som har kakerester, matrester, skinke osv osv igjen etter julen. Bilene er kalde nok til å lagre mat i somoftes på denne tiden også. Så samle oss når gruppene er og heje fram soniser og ha kakeparty! For selvsagt er det soniser der da. Selv skal jeg søndag, Hva sier dere andre som skal den dagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Da er vi 3 stk om jeg melder på Talli også, men trenger 4. Kunne det ikke vært som reglene i Danmark da, 3 stk hunder fra samme oppdretter Jeg kan sende Geo sørover med toget? Hadde vært gøy å stille her, men prioriterer romjulskos og nyttårsfeiring i Trøndelag. Blir litt misunnelig om dere får til sonenjulebord, da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Gr 8: Alle utenom Wachtelhund? Ehhhh, nei?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Stjeler litt ideen fra hva folk gjør på D4A innen rasene: Hva sier dere til ett sonen "koldtbord"? Det er sikkert mange som har kakerester, matrester, skinke osv osv igjen etter julen. Bilene er kalde nok til å lagre mat i somoftes på denne tiden også. Så samle oss når gruppene er og heje fram soniser og ha kakeparty! For selvsagt er det soniser der da. Selv skal jeg søndag, Hva sier dere andre som skal den dagen? I'm soo in! Kul ide! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Men hvilken dag går folk da? Jeg går ehm gruppe 1 dagen :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Stjeler litt ideen fra hva folk gjør på D4A innen rasene: Hva sier dere til ett sonen "koldtbord"? Det er sikkert mange som har kakerester, matrester, skinke osv osv igjen etter julen. Bilene er kalde nok til å lagre mat i somoftes på denne tiden også. Så samle oss når gruppene er og heje fram soniser og ha kakeparty! For selvsagt er det soniser der da. Selv skal jeg søndag, Hva sier dere andre som skal den dagen? Ja! Jeg er helt med Kommer sikkert med både mat og kaker Skal begge dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Jeg kan sende Geo sørover med toget? Hadde vært gøy å stille her, men prioriterer romjulskos og nyttårsfeiring i Trøndelag. Blir litt misunnelig om dere får til sonenjulebord, da! Hadde vært litt drastisk å sende han alene tror jeg I'm soo in! Kul ide! Men hvilken dag går folk da? Jeg går ehm gruppe 1 dagen :-P Ja! Jeg er helt med Kommer sikkert med både mat og kaker Skal begge dager. Søndag går gruppe 1, 3, 5, 6/4 og 10. Hadde vært veldig morro om alle ble til gruppen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Gr 8: Alle utenom Wachtelhund? Ehhhh, nei?? Den her satt vi og stussa på også, for hvorfor er noen av rasene nevnt, men så mange utelatt? Og er det bare en dommer? Merkelig annonse, hvor kommer kooiker inn, liksom? Stjeler litt ideen fra hva folk gjør på D4A innen rasene: Hva sier dere til ett sonen "koldtbord"? Det er sikkert mange som har kakerester, matrester, skinke osv osv igjen etter julen. Bilene er kalde nok til å lagre mat i somoftes på denne tiden også. Så samle oss når gruppene er og heje fram soniser og ha kakeparty! For selvsagt er det soniser der da.Marianne og jeg blei egentlig enige for to dager siden at jeg også skal bli med oppover på søndag og både heie på Dany og stille knertis, og nå skal jeg VAFFAL være med! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Da er vi 3 stk om jeg melder på Talli også, men trenger 4. Kunne det ikke vært som reglene i Danmark da, 3 stk hunder fra samme oppdretter Får legge i kalenderen når PM går ut og se hvor mye pels Talli ser ut til å få til utstillingen. Jeg gleder meg! Stjeler litt ideen fra hva folk gjør på D4A innen rasene: Hva sier dere til ett sonen "koldtbord"? Det er sikkert mange som har kakerester, matrester, skinke osv osv igjen etter julen. Bilene er kalde nok til å lagre mat i somoftes på denne tiden også. Så samle oss når gruppene er og heje fram soniser og ha kakeparty! For selvsagt er det soniser der da. Selv skal jeg søndag, Hva sier dere andre som skal den dagen? Og nå gleder jeg meg ihvertfall! Det var en super idè! Jeg vurderer å stille Marvin på lørdagen også, for kosens skyld. Men jeg kommer uansett søndag for å stille Dany og kose meg. Blir selvsagt til gruppene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Den her satt vi og stussa på også, for hvorfor er noen av rasene nevnt, men så mange utelatt? Og er det bare en dommer? Merkelig annonse, hvor kommer kooiker inn, liksom? Eh, hvorfor late som du har spaniels og retrievere når det mest sannsynlig ikke har det uansett? Jeg prøvde å få melde på en flat VALP der et år, og det var det ikke snakk om 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Koldtbord søndag :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Skal man ha med seg kake? Lunchrett? Middagsrett? Frukt? Whatevva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Skal man ha med seg kake? Lunchrett? Middagsrett? Frukt? Whatevva? Jeg stemmer for "Whatevva" også deler vi broderlig/søsterlig/som en flokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Mtp at jeg bor hos Lill, så kommer jeg og puææhhh! Skal bake noe godt! Skillingsboller kanskje 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts