Guest Jonna Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Noen andre som skal? Jeg tenker melde på Arya (om ikke förvert gjør det selv) og Blaze. Dommerlistene er ikke ute enda så langt jeg kan se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Jeg skal! Første sjanse på å få championat på Hector! Kiri skal selvfølgelig få vist frem puselankene sine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Jepps jepps. Min Arya og kanskje en av de andre som har pels Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Doffen skal. Tilogmed fått fri fra jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Det blir faktisk første voksen utstillingen til Arya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Hadde Smula vært 2 så skulle jeg dratt, men siden hun ikke fyller før 14. januar blir vi hjemme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Vuderer og stille Bella der på sin første junior utstilling.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Sitter på iphone, er det grande der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Har faktisk veldig lyst til å dra bortover rundt denne tiden, men da må jeg isåfall låne Fancy. Også spørs det om jeg har fri fra jobben da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Sitter på iphone, er det grande der? Rasen er inne på listen på terminlisten iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Kaaanskje stille Mayah. Kommer ann på hvordan det går på de neste utstillingene nå før jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2012 Jeg må se an ift jobb, men det kan tenkes at jeg melder på Leja for treningens skyld Er jo ikke langt unna meg, så! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Skal vel hit og jeg *plystre* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Hmm... Kanskje, kanskje? Litt småangst fordi jeg aldri har stilt ut før kjenner jeg. Men en gang må vel være den første. Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Kanskje på søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Kanskje på søndagen er tor/fre som vanlig vel? er ikke i helga denne. ROMJUL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 er tor/fre som vanlig vel? er ikke i helga denne. ROMJUL Åh, da blir det muligens litt vanskeligere... Må sjekke jobblisten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Jeppjepp! Tenkte sortskallen skulle få lov til å dra et julecert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Åh, da blir det muligens litt vanskeligere... Må sjekke jobblisten eller eller ser jeg feil er det 29 og 30 er det lør/søn. men var ikke dette tor/fre ifjor?! blir helt surrette jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 eller eller ser jeg feil er det 29 og 30 er det lør/søn. men var ikke dette tor/fre ifjor?! blir helt surrette jeg Det kommer jo helt ann på hvem dag nyttårsaften er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Det kommer jo helt ann på hvem dag nyttårsaften er Nettopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Det kommer jo helt ann på hvem dag nyttårsaften er men jeg som ordnet meg fri og alt jo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Du må jo sjekke datoer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 19. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2012 Jeg skal feire nyttårs hos Lill 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts