SFX Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 Var det jeg tenkte, og mener vi har diskutert det på forumet her før, hvor du har fortalt hvordan du er, så da turte jeg iallefall ikke Men har jo hilst på deg engang før da, for lenge siden, da du var sekretær for prikkene. Stemmer det, Exporamahallen februar 2010? Tror jeg. Og en dommer som skapte oppstandelse i rasemiljøet fordi han hev ut alt med tannmangel Det husker jeg, men husker jeg hvordan du ser ut? Nei... Jeg har et litt snevert fokus-senter... Siter
Lola Pagola Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 Stemmer det, Exporamahallen februar 2010? Tror jeg. Og en dommer som skapte oppstandelse i rasemiljøet fordi han hev ut alt med tannmangel Det husker jeg, men husker jeg hvordan du ser ut? Nei... Jeg har et litt snevert fokus-senter... Ja det stemmer, var der ja! Huff ja, han var teit Ikke så rart du ikke husker hvordan jeg ser ut, var et kjapt møte. Siter
Benedicte Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Så nydelige bilder! Kan jeg låne basenjibilder til Basenjinytt, og såklart skrive opp hvem som er fotografene? Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Så nydelige bilder! Kan jeg låne basenjibilder til Basenjinytt, og såklart skrive opp hvem som er fotografene? Ja bare ta mine iallefall :-) Siter
Recommended Posts