Gå til innhold
Hundesonen.no

Beskyttelsesfilm til mobiltelefon


Gjest
 Share

Recommended Posts

Sitter på ebay og skal kjøoe meg beskyttelsesfilm til å ha på skjermen på min iPhone4. Har vært heldig så lenge nå og ikke få riper at jeg føler jeg burde sette på noe :P

MEN jeg vil ha den som er litt sånn...rar å ta på. Den som føles litt "seig" nesten når man tar over skjermen, hvor fingrene liksom henger igjen litt. Den jeg bestillte sist var litt hardere enn den jeg vil ha nå.

Hvis noen skjønner bæret av hva jeg mener - hva skal jeg søke på for å få den riktige? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Jeg hadde aldri gidda knote med det. Hadde det den første måneden på min ifon4 og har ikke hatt det siden på snart to år og enda ikke fått en ripe. Plasten kødder bare til følsomheten på skjermen og uansett hva de reklamerer med så er det bare tøys er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har silikondeksel på min Nokia N8. Det er litt sånn "seigt" å ta på, og jeg tror nok at følsomheten er dårligere. Men jeg dro bildøren (skyvedør på HI-ACE? igjen mens telefonen stod oppe i "renna" , da tenkte jeg at nå har nok den telefonen også tatt kvelden. Men det eneste som viser er noen bittesmå hakk i aluminiumsrammen rundt skjermen. Jeg tror silikondekselet reddet skjermen fra undergang, og synes fremdeles det er verdt å ha på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvilken du mener, men jeg må ha film på skjermen min, Jeg klarte å få riper på skjermen allerede de få minuttene den var uten beskyttelse. Det skal ikke så mye til, hvis nøkler ligger sammen med tlf feks.

Søk "screen protector + mobilmerke" på ebay, så finner du masse :) Hvis du ikke vil gjøre det så enkelt som å gå i butikken da, men det koster flesk i forhold :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe en flip case istedenfor? Så kan du ha den sammen med nøkler så mye du orker? Jeg brukte og beskyttelsesfilm på min mobil det første året, men så var den liksom så treig og irriterende, så da bestemte jeg meg for å gi **** og tok av filmen, for hadde planer om å finne meg noe annet likevel. Men sannelig ble det ikke som å få en ny telefon :lol: så jeg har den fortsatt, og den er ikke treig i det hele tatt faktisk. Aldri mer plastikk på skjermen for min del iallefall.

450435_101024083353_iphone3gwynntaigablack4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problemer med treig tlf og film :P Den er faktisk treig på noen "knapper" noen ganger, men der ligger ikke filmen :P Jeg har sånne flipcaser til mine, men vanskelig å finne noen som ikke er klumpete. Så jeg har bare deksel og film og synes det funker supert. Ser det veldig godt når jeg bytter film hvor mye den egentlig tar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvilken du mener. Den har sort og gul pakke dersom du kjøper den på elkjøp. Dessverre husker jeg ikke merke.

Jeg digget også den før, men nå har jeg den vanlige harde men tynne. Digget at den ikke endrer følsomheten til skjermen, men beskyttet den.

Det blir jo riper, samboer har ikke hatt deksel på sin, og det ser man tydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invisible shield heter det jeg har til min iPhone 4s :)

Ja der har du navnet, det er den i sort med gul på pakken sant? Mener ihvertfall å huske det. Eneste ulempen er at jeg syntes fingern glir litt dårlig av og til, men det beskytter jo dødsbra.

Jeg byttet til den harde typen, ulempen der er at selve beskyttelsen faktisk får riper, det gjør ikke invisible shield :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikondeksel har jeg hatt for lenge siden, og det skal jeg aldri ha igjen, det er så irriterende når det setter seg fast i lomma :P

Tenker så sånn helt tynn film til å ha på selve skjermen :)

Ja men det er en tynn silikonfilm jeg har på skjermen. Har aldri satt seg fast i lommene mine. Men jeg har også et plastdeksel på resten av telefonen. Ellers hadde jeg mistet den i bakken for lenge siden. Altfor glatt for gamle, slitte fingre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja der har du navnet, det er den i sort med gul på pakken sant? Mener ihvertfall å huske det. Eneste ulempen er at jeg syntes fingern glir litt dårlig av og til, men det beskytter jo dødsbra.

Jeg byttet til den harde typen, ulempen der er at selve beskyttelsen faktisk får riper, det gjør ikke invisible shield :P

Ja, det stemmer :) Den får ikke riper, og det er helt greit når iphonen min lever et såpass risikofylt liv som den gjør :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått meg den beskyttelsen jeg ville ha :D Ble den som er sånn ripesikker og greier, kjøpte den på Teknikkmagasinet, for der fikk jeg hjelp til å sette den på.

MEN! Han som satt den på har ikke greid å tørke bort alt støvet før han satte på beskyttelsen, så midt på skjermen er det en liten boble med et støv inni, og det irriterer vettet av meg! :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...