Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dag 25 idag, og siden jeg er altfor nysgjerrig så dro vi til dyrlegen for å ta ultralyd idag. 6 stk så vi :D

Brindle hannhund født for 20 min siden, 314 gram

Takk skal dere ha Selvfølgelig Skal ha en tispe her hjemme (hvis det kommer noen, kommer det ingen vurderer vi hannhund ) Herrejesus, vi skal ha valper

Skrevet

Skal du beholde noe herfra? :)

Takk skal dere ha :D

Selvfølgelig :D Skal ha en tispe her hjemme (hvis det kommer noen, kommer det ingen vurderer vi hannhund :) )

Herrejesus, vi skal ha valper :frantics:

• Like 6
Skrevet

Beklager, men jeg leser "Norwegian Bull Shit A-kull" HVER gang :lol:

Haha, jeg så det nå :lol: Men det er vel en grunn til at jeg har det over avataren min, jeg skal ha en fra S kullet som heter det :lol:
Skrevet

*Ikke lese denne tråden fremover. Har jo ikke *litt* lyst på Tuva valp liksom. Eller, jo, det har jeg jo!*

Gratulerer så mye! Blir kjempespennende å følge!

Skrevet

4 uker på vei idag :)

IMG_0718.jpg

Og ikke særlig fornøyd med å bli tatt bilde av :P

Fiiineste Tuva! Lei meg for at jeg ikke fikk sett dere på D4A i år! :(

Skrevet

Vi var ikke der i år, så du hadde gått glipp av oss uansett :lol: Tenk at det er 1 år siden vi hilste på hverandre! :o Jøje meg tiden går.

Skrevet

Idag fikk Blixten godkjent anlagprov i viltspor og :) Så det blir gøy å se hvordan han gjør det i konkurranser fremover :)

• Like 3
Skrevet

Jeg synes det her har gått litt for fort :lol: Men jeg føler at det meste har falt på plass nå, og vi er så klare som vi kan bli :lol:

Skrevet

Haha, hva er det hun strekker seg etter a :P Spennende altså :wub: Ikke lenge igjen!

Lick a treat roll on'en :lol: På de fleste bildene var det alltid en eller annen som hoppa opp foran hu for å ta den :lol: 4 uker igjen :wub: