Anette Skrevet 11. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2012 stemt igjen! og fikk T til å stemme Siter
Irenen Skrevet 12. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Oktober 2012 Stemme nr 1900! Stemt 4 ganger. Bare fortsett å minn meg på Stemte igjen jeg også, bare 75 stemmer unna nå! stemt igjen! og fikk T til å stemme Tuuuusen takk alle sammen! Jeg begynte virkelig å krype nærme førsteplass, MEN så ligger jeg litt langt bak igjen nå, og det er fordi mine skolevenninner og jeg hadde en heihundranes gallafest igår kveld, for å feire at vi hadde bestått eksamen og herved er dyrepleiere Og idag er samtlige av oss på vei hjem til Norge med båt eller fly. Og da er det ikke så lett å få stemt.. Men jeg gir ikke opp så lett, så fortsett gjerne å stemme på Taxi 1 Siter
ToneS Skrevet 13. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2012 Nå er du lengre bak igjen ja.. Vel, jeg stemte igjen uansett Siter
Irenen Skrevet 13. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2012 Nå er du lengre bak igjen ja.. Vel, jeg stemte igjen uansett Ja.. Skulle bare en dag til hvor jeg og de mange av de faste ikke hadde muligheten til å stemme, så skjedde det Tror ikke jeg klarer dette nå allikevel, men har så fryktelig lyst til å vinne den premien.. Men skal ikke gi meg helt enda, så tusen takk for stemmen! Siter
AnnChristin Skrevet 14. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2012 Ligger ikke sååå langt bak da, så er jo bare å håpe! 1 Siter
Irenen Skrevet 15. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 Stemte igjen vi Takk Siter
Irenen Skrevet 15. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2012 Stemt i dag og =D Tusen takk Siter
HHC Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Har stemt noen ganger, men halve rogaland deler jo bildet til den andre personen jo Siter
AnnChristin Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Stemt i dag og =D Bare håper tråden kommer opp hver dag, for da husker jeg den! Siter
Irenen Skrevet 17. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Har stemt noen ganger, men halve rogaland deler jo bildet til den andre personen jo Takk for stemmene Jaa.. jeg vet :/ Han har jo sinnsykt mange facebookvenner, så er ikke så lett. Stemt i dag og =D Bare håper tråden kommer opp hver dag, for da husker jeg den! Takk Du kan melde deg inn i denne gruppa på facebook, der maser jeg hver kveld Stemte i dag også Takk for stemmen igjen Siter
ToneS Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Melder meg inn i den gruppa jeg også, glemmer det fort.. 1 Siter
Irenen Skrevet 17. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 *bump* Jeg trenger mange flere stemmer om jeg skal ha sjans til å ta igjen førsteplassen nå! Vær så snill og stem på oss Siter
AnnChristin Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2012 Å nei, nå har jeg glemt et par dager! Stemt i dag da! Siter
Irenen Skrevet 24. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Oktober 2012 Å nei, nå har jeg glemt et par dager! Stemt i dag da! Takk for stemmen Er jevnlig innom og stemmer Så snilt av deg - tusen takk Siter
Irenen Skrevet 26. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Oktober 2012 *bumper* Det er 23 dager igjen av konkurransen, og trenger ALL hjelp jeg kan få Siter
Irenen Skrevet 31. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Oktober 2012 *Bump* og stemt :-) Takk Marie Nå er det bare 19 dager igjen. Skal mye til å klare å kave seg opp fra andre til første plass, men prøver Så stem igjen dere som gidder! Siter
Recommended Posts