Gå til innhold
Hundesonen.no

Vurderer kjøp av fôrhund - innspill?


Maria
 Share

Recommended Posts

Hmm.. La oss nå si at jeg er ute etter en hund, men ikke spesifikt tenker på å være en fôrvert (fordi jeg ikke vet så mye om det). Jeg ville automatisk sett på "gis bort" og "selges", og hadde det da dukket opp en annonse hvor noen søker etter fôrvert kan det jo hende at det hadde vært midt i blinken!

Poenget mitt er vel at du muligens går glipp av endel folk ved å velge den rubrikken (kanskje har du ikke noe valg, finn flytter den kanskje til rett kategori om du prøver deg på noe annet?). Jeg visste ikke engang at det fantes en egen rubrikk for fôrvertavtaler, så det jeg prøver å si er at det er det kanskje mange andre som ikke gjør heller.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hæ? Er den plasseri i en egen rubrikk for fôrvertsavtaler? Det visste jeg ikke. Da har den blitt flyttet dit av finn. For det er jeg enig med deg i, at det kan begrense antallet folk som faktisk ser annonsen :S

Har akkurat redigert den litt, så nå ligger den ingen steder, men under godkjenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å presisere; den ligger under gis bort. Men der er det en egen rubrikk for fôrverter, avl og stallplasser - og den ligger der, og ikke under "hunder" (som er det eneste steder jeg selv kikker. Eller har gjort til nå i det minste;)). Så da er du avhengig av at folk enten trykker seg inn på fôrverter, eller at de ikke trykker seg inn på noe spesielt - og dermed ser den tilfeldigvis blant alt annet rask som ligger innunder dyr og utstyr.

Den ligger iallefall der nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en under selges og en under gi bort, jeg. Hadde helt glemt det :) men da burde dekningen være grei!

Takk allikevel for at du sier fra.

Overraskende få som vil ha papillon som ordentlig hund, og mange med utenlandsk tale som kontakter meg. Jeg er ikke diskriminerende, men krever at man vet hva man faktisk har sett i annonsen. En som ringte og ville kjøpe chihuahua.. Jada :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...