borderen Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 1. oktober ble tilbragt på dyresanking. Vi mangler to ungdyr (en av disse skulle hatt gps, men den er ikke å spore) og hadde fått tips om at noen hadde hørt bjeller. Desverre uten funn, men en fin tur Stod opp i 9-tida, spiste og startet å gå i 10-tida. Etterhvert kom jeg på at det var EFIT! Lunsjpause med utsikt over Eikeren med turfølget mitt - Yippie og moren min. Vi gikk oss fast i noen juv, og fant ut at vi måtte klatre rett opp for å komme oss videre. ...og vi klatrer mer. Oppe på en liten topp Hjemme spiser jeg, tar meg et langt bad og lager disse: Tilslutt var jeg på lydighetstrening fra kl 20.00 til 23.30! En fantastisk høst-dag helt etter min smak! 7 Siter
pippin Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Det var en fin innebane det! Hvor er det? Ellers en fin dag med fin tur! Siter
borderen Skrevet 3. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Det var en fin innebane det! Hvor er det? Ellers en fin dag med fin tur! Drammen Hundepark. Drammen brukshundklubb har ganske mange timer der, i tillegg til at jeg og noen bekjente leier hallen etter kl 21. Det blir dyrt og seint, men det er veldig flott! Siter
TonjeM Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Fantastiske treningsforhold - og en deilig men slitsom dag virker det som! Siter
MegaMarie Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 Herlige høstfarger Og den fine hallen å trene i! Siter
Aya Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 For en herlig dag! Og fiiint turterreng! Siter
Recommended Posts