xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Tõddel, duedreperen! red. får ikke til de prikkene Korrekt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Aight! Skal vi se.. to store gruppe 2 søstre som ble gjenforent i voksen alder. Hva heter den av dem som kan stilles ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Jeg vet det men jeg vil ikke si det for da må jeg finne på noe nytt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Valpis og den andre? Den andre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Valpis og den andre? Den andre. Close but no cigar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Oabba! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2012 Hottie skal til Nina fra Tøfflus Å, jeg skulle ønske! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Kom igjen då! No ventar heile sonen på at du skal seie at Oabba var rett, slik at Synnøve kan kome med ny oppgåve . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Oj sorry! Jeg glemte alt om dette jeg Synnøve: go! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Jeg skjønte ikke hva som var riktig med gruppe 10 hunden som skulle fra en sonen bruker til en annen Og Synnøve, du må lage en ny! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Oii! Glemte denne jeg! om noen har spørsmål er det bare å skyte inn jeg kommer ikke på noe lurt nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Første sonenhunden til en sonis som nå har en sheltie og en blandings? Sorry, men jeg husker de gamle best :-P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Første sonenhunden til en sonis som nå har en sheltie og en blandings? Sorry, men jeg husker de gamle best :-P Felix? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Felix? Nope ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Vill gjetting, Knott? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Dere er på riktig sonis og rase, men feil hund. Omplasseringshund med et pusenavn :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Pea? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Pea? Nope. Riktig forbokstav da.Er dere newbees hele gjengen!? :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Puma! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Puma! JAAA! Fine rare hunden. Din tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Nope. Riktig forbokstav da.Er dere newbees hele gjengen!? :-P Ja, jeg er i alle fall rimelig ny 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 To hunder har vært på rømmen i år. Den ene tilhører en tidligere sonis. Hva heter de, hva slags rase og hva er fellestrekket med de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Lita og Tequila og begge er blandingstisper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Lita og Tequila og begge er blandingstisper Nei. Disse to er renrasede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2012 Lita og Tequila og begge er blandingstisper Har de vært på rømmen uten at jeg har fått det med meg ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts