Mirai Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Noen som vet om en app jeg kan bruke for å trykke på oglagre bilder fra feks facebook? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Snakker du tlf nå? FB gir dårlig kvalitet btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Ja, på telefonen lastet opp et bilde på facebook fra pcen og har lyst til å lagre det på tlf, det er ikke så farlig om kvaliteten er litt lavere . Har HTC. Edit: jeg kan.alltids bruke "share to"-alternativet som er bygd inn i telefonen for å sende til feks dropbox eller mail, men vil gjerne lagre rett inn og ikke via noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Er det ikke bare å bruke nettleser. Klikk og hold, så får du mulighet for valg på bildet - Har ikke HTC her nå, men gjorde det forrige dagen på et bilde med HTC tlf. (ikke på facebook men ...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Smart, det er jo ganske selvsagt men jeg hadde ikke tenkt på det . Bare åpnet FB i browseren og da fungerte det helt fint. Pleier å åpne FB med egen app og der går det ikke. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts