siljestokka Skrevet 28. September 2012 Rapporter Share Skrevet 28. September 2012 Har fått dilla på å ta bilder. Så da knipses det av kaninene. Så her kan du legge ut bilder av dine gnagere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. September 2012 Rapporter Share Skrevet 28. September 2012 Aww,så søt! Både kanin og hund! Hadde to kaniner (Sonny & Timmi) og et masvin (Marcello (sies med S-lyd)) for noen år siden,men har ikke bilder på pcen dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 28. September 2012 Rapporter Share Skrevet 28. September 2012 Jeg har en hund og syv kaniner, men ingen av dem er gnagere Jeg måtte le litt av bildet med hund og kanin, de matcher jo hverandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M. Skrevet 29. September 2012 Rapporter Share Skrevet 29. September 2012 Digga det øverste bildet til venstre! Ser ut som kanina er i sjamporeklame jo! Og det av hund og kanin, haha tvillinger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snickers Skrevet 29. September 2012 Rapporter Share Skrevet 29. September 2012 Så artig! Hadde fotoshoot med rottene våres for et par dager siden, og det ble noen bra bilder! Kanskje noen her blir omvendt mtp. rotter også Karlsson Mango Sammen Snutekos! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 30. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Digga det øverste bildet til venstre! Ser ut som kanina er i sjamporeklame jo! Og det av hund og kanin, haha tvillinger! Hehe. Ja, den er favoritten min, og den kjekkeste å ta bilder av . Er faktisk helt tilfeldig at vi fikk kaniner som ligna på hundene Men er kjempestas da! Snickers : For noen flotte rotter! Kunne blitt flotte julekort ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts