Rødhette&Ulven Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Jeg trenger hjelp til å få luftet min dobermannvalp (og evt shibaen) 2-3 dager i uken, på dagtid. Er det noen pålitelige, redelige og snille hundeluftere der ute som tilbyr lufting i mitt område, på fast basis (mot lønn, så klart)? Noen her som enten lufter eller som har erfaring med hundeluftere (fortrinnsvis i mitt område)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Romerike hundelufting kanskje? Rottmanneier her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 18. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Har sendt de henvendelse (via et annet forum), men tror ikke de i utgpkt dekker Nittedal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 19. September 2012 Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 Kjipt at jeg bor så "langt" unna dere. Ellers skulle jeg gjerne ha meldt meg til tjeneste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 19. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 Kjipt at jeg bor så "langt" unna dere. Ellers skulle jeg gjerne ha meldt meg til tjeneste Ja, det er skikkelig døllt! Men jeg er innstilt på å gi kjøregodtgjørelse også altså, i tillegg til lønn... :rolleyes2: Også er det ganske bra område like borti her hvor det går fint å lufte løse... Bo og Raissa kan få kose seg i hagen hvis de ikke gidder å være med balletten på tur... *selge selge* Har så langt ikke fått napp hos noen hundeluftingsfirmaer, ingen som dekker Nittedal visst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. September 2012 Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 Synd, jeg kjenner ei veldig flink som dekte der, men sluttet. Lønte seg nok ikke å drive sånn hun ville. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 19. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2012 Synd, jeg kjenner ei veldig flink som dekte der, men sluttet. Lønte seg nok ikke å drive sånn hun ville. Ja, synd. Men jeg ser jo hva prisen ligger på jevnt over, og hvis man skal ha det som heltidsjobb er det nok ikke veldig lønnsomt, med mindre man har en hel drøss hunder, nei. Men som bijobb ved siden av studiene trenger man ikke så mange oppdragene før det sper på studielånet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 21. September 2012 Rapporter Share Skrevet 21. September 2012 Ja, det er skikkelig døllt! Men jeg er innstilt på å gi kjøregodtgjørelse også altså, i tillegg til lønn... :rolleyes2: Også er det ganske bra område like borti her hvor det går fint å lufte løse... Bo og Raissa kan få kose seg i hagen hvis de ikke gidder å være med balletten på tur... *selge selge* Har så langt ikke fått napp hos noen hundeluftingsfirmaer, ingen som dekker Nittedal visst. Hmmm...vurderes sterkt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts