Teserere Skrevet 17. September 2012 Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 En film om pitbuller og rasediskriminering. Kommer på DVD 12 oktober. Trailer: hjemmeside: http://www.beyondthemythmovie.com/ 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 17. September 2012 Rapporter Share Skrevet 17. September 2012 Liker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Hva er målgruppen for en slik film? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Det er et godt spørsmål. De som ikke bryr seg kommer antakeligvis ikke til å se den heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Det er et godt spørsmål. De som ikke bryr seg kommer antakeligvis ikke til å se den heller... Nei, det var liksom det jeg også tenkte . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Nei, det var liksom det jeg også tenkte . Det gjelder vel alle dokumentarer. Uten å ha sett traileren så vil jeg tro at målgruppen er hundeeiere? Det er vel gjerne vi som ser ikke-fiktive filmer med hund. Mange er nok interessert i hele pit bull- greia, å få bedre innsikt i hva som er hva. Men jeg har ikke peiling på om filmen leverer altså. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Positiv til slike prosjektet, men skal det ha noe virkning må filmen selges inn til de store tv-selskapene. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts