Emilie Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Jeg må bare si at jeg har verdens beste valp! <3 Tok første natten med full ro, ingen piping, bare sov som om han hadde vært her hele sitt liv Noe annet med meg, hønemoren, som såvidt har sovet i hele natt Her er herligheten, kjekkeste karen i verden (sånn helt objektivt). Deiligste bullegutten til tante <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Møt vår 2013-valp. Dette er valpen vi beholder fra vårt A-kull. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Ikke noe valp på oss... 7 valper født, 6 hanner.... Visste det kom til å skje, sonenkullene har stukket av med alle tispene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Ikke noe valp på oss... 7 valper født, 6 hanner.... Visste det kom til å skje, sonenkullene har stukket av med alle tispene Så kjedelig da 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Hun er veldig, veldig fin, og det frister veldig. Men det blir litt tidlig for oss 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Jeg fikk valp i juni, en liten kar født i april Selv om jeg er fersk både på forumet og i tråden, så håper jeg det er greit at jeg benytter sjansen til å vise han fram Blitt litt større 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Så kjekt å se Buddy her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Fant ut at jeg må jo dele skjønnheten min som er blitt 12 uker nå (nesten 13!). 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Fant ut at jeg må jo dele skjønnheten min som er blitt 12 uker nå (nesten 13!). Det smilet da! <3 Nydelige gutten. Jeg har alltid syns at Korthårs collien var lite fin, men det er på sånne nøytrale oppstillings bilder. Når jeg fikk se dem på ordentlige bilder her inne fikk jeg ett helt annet syn på dem altså Min Keiron er 10 uker nå og kjempe fiiin. Veldig glad i han allerede 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 lillgutt nærmer seg åtte måneder og har tatt igjen "storebror" i høyden, men bare såvidt. flere som har lurt på om de er tisper! goofy! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Garm de Canario`s Corona "Iza" Her 8 uker og i "fellesdekk" Hun er bare heeeelt vidunderlig! 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buddy13 Skrevet 19. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2013 Valpis på skogstur. Eiendommen vår, så jegere skal egentlig varsle før de jakter her, men har på refleksvest i tilfelle-rottefelle noen forveksler han med en elg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 28. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2013 Brienne og de ufrivillige småsøsknene 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 31. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2013 Jeg fikk også 2013 valp! Mischa er en fransk bulldog og her hun 6 uker 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 31. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2013 Fant ut at jeg må jo dele skjønnheten min som er blitt 12 uker nå (nesten 13!). Kjekke Tetris, han er så fin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Åh, Siri Eveline... Hvor er han bare fin Jeg må altså snart møte en kortis eller to 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Åh, Siri Eveline... Hvor er han bare fin Jeg må altså snart møte en kortis eller to Kom til D4A! Det er dog kanskje litt langt fra Bø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Kom til D4A! Det er dog kanskje litt langt fra Bø. Nå veit ikke jeg åssen kollektivtilbudet er fra Bø, men hun har kortere vei enn jeg i alle fall Jeg skal først kjøre en time til togstasjonen, også to timer på tog. Også hjem samme dag. Hva gjør man ikke for å sikle på fine hunder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Kom til D4A! Det er dog kanskje litt langt fra Bø. Nå er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Nå veit ikke jeg åssen kollektivtilbudet er fra Bø, men hun har kortere vei enn jeg i alle fall Jeg skal først kjøre en time til togstasjonen, også to timer på tog. Også hjem samme dag. Hva gjør man ikke for å sikle på fine hunder? Ikke sant! Det er godt å høre Da sees vi forhåpentligvis! Nå er det? Det er 16-17 november, kortisene går på søndagen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Ikke sant! Det er godt å høre Da sees vi forhåpentligvis! Det er 16-17 november, kortisene går på søndagen Nice.. Hvor i landet er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Nice.. Hvor i landet er det? Lillestrøm Varemesse, alt av info står på NKK.no 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Jeg fikk også 2013 valp! Mischa er en fransk bulldog og her hun 6 uker Helledussen, så søt Også så fint navn! Min whipsegutt heter Meesha... --- Jeg er kjempestolt av min tre mnd. gamle valp som har fullført valpekurs denne uken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. November 2013 Rapporter Share Skrevet 1. November 2013 Kom til D4A! Det er dog kanskje litt langt fra Bø. Nå er det? Pajko ta toget til Oslo bytting der til toget som går til lillestrøm så er det ca 200 meter mener jeg. Eneste ulempen er at du må opp midt på natten for å nå det. Men der er det mange raser å se og mange raseklubber som presenterer rasen sin. er du heldig får du biletten Bø Lillestrøm for ca 560 tur retur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. November 2013 Rapporter Share Skrevet 2. November 2013 Godgutten min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts