Hermes Skrevet 14. September 2012 Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Jeg ser etter halsbånd som er lett å se, og som er trygt å løpe rundt løs i skogen med? Jeg ser Canis har noe som heter markeringshalsbånd jakt, og lurer på om dette er noe? Eller skal jeg satse på Non-Stop sitt Safe-halsbånd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. September 2012 Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Jeg har et jakt markeringsbånd. Er tosidig gult og oransje. Med refleks og strikk så det vil gå av om man henger seg fast. Husker ikke helt merke jeg, men hang med alt jeger tingene i dyrebutikken :-P Har også non stop safe båndet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 14. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Dette som Canis har var veldig billig, og helt enkelt (og bredt), men usikker på om den minste størrelsen blir for stort for slanke myndehalser. http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=JH101_var&mid=249&ug= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. September 2012 Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Jægerens er mitt fra. Link her http://www.hundeutstyr.no/jagerens-markeringshalsband-p-264.html Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 14. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Bestilte fra Canis da jeg hadde et gavekort i tillegg (gratis frakt, i hvert fall) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 14. September 2012 Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Jeg ser etter halsbånd som er lett å se, og som er trygt å løpe rundt løs i skogen med? Jeg ser Canis har noe som heter markeringshalsbånd jakt, og lurer på om dette er noe? Eller skal jeg satse på Non-Stop sitt Safe-halsbånd? Jeg lager sånne jeg www.facebook.com/arielleshundeutstyr I ønsket lengde og ønsket farge. De jeg har laget til nå er i neon orange med refleks. De er med strikk sånn at hundene kommer seg ut av de 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts