Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei hei hei

TonjeM

Recommended Posts

TonjeM her.. litt forvirret og perpleks for dette var litt hardt for en data-amøbe - mye rart å forholde seg til her!

Er godt over 29 år gammel (Takk Luri for glimrende omgåelse av alder!). Har hatt en rekke skjønne bisker i livet mitt og har nå en 7 år gammel basenji tispe og en tomsete fjott av en flatcoated retriever hann som heter Kark - han er litt over 2 år gammel.

Jeg har tidligere hatt flatter og en fantastisk schäferblanding, men basenji er desidert hunden som fasinerer mest. Basenjien min er verdens største drittsekk i liten kropp, men utrolig morsom og uendelig interessant . Basenjier kan jeg legge ut om i det vide og det brede til folk begynner å gnage på tapeten og skumme i munnvikene av kjedsommelighet - godt med hundeforumer som kan "ta av litt" for min hardt prøvede familie..

Har tidligere vært mye aktiv på Canis, men der er ting blitt såpass intetsigende at man blir ikke så inspirert akkurat. Håper at hundesonen er mer spennende - ser jo lovende ut! Så mange kjente! Som Luri er jeg svært svært interessert i dette med adferd hos hund.

Håper dere har alle hatt en god jul!

hilsen Tonje M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere hatt flatter og en fantastisk schäferblanding' date=' men basenji er desidert hunden som fasinerer mest. Basenjien min er verdens største drittsekk i liten kropp, men utrolig morsom og uendelig interessant . Basenjier kan jeg legge ut om i det vide og det brede til folk begynner å gnage på tapeten og skumme i munnvikene av kjedsommelighet - godt med hundeforumer som kan "ta av litt" for min hardt prøvede familie..[/quote']

:)

Syns historiene dine om lille basenji er morsomme jeg, håper du har mange flere av de fremover :wink:

God Jul 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...