SiriEveline Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Herlige bilder! Skulle ønske jeg var der! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Hvor kom valpen fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Herlige bilder Hvordan bånd er dette? Er det sett, så veldig deilig ut og kobbelet så laaangt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Hvor kom valpen fra? MIN!!! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Oh my lord, det ser jo nesten ut som jeg er glad i hundene mine! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Herlige bilder Hvordan bånd er dette? Er det sett, så veldig deilig ut og kobbelet så laaangt ut Høøks! Billig og digg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Mongo--Odin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 MIN!! Nei, nå altså. Ikke bare har du dame, men du har hund, også Hva blir det neste? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Flink Odin! Så sosialt og fint ut, skulle ønske jeg hadde litt mer sånn rundt meg . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Fine bilder Ser ut som dere har kost dere masse i dag Hvem kennel kommer valpen fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Fine bilder Ser ut som dere har kost dere masse i dag Hvem kennel kommer valpen fra? Valpen er en blanding mellom collie og lapphund såvidt jeg vet Skulle gjerne vært med! Så gøy ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Åå, det så koselig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts