Malinka Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/object?finnkode=37022887 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Fillebikkje som gis bort sammen med kvelebånd, godt utgangspunkt. Håper hun får et hjem der noen verdsetter henne bedre enn dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Jeg likte annonsen jeg Hørtes ut som en hund som hadde passet som maskot hjemme hos meg (forøvrig så brukte jeg også ordet "kvelebånd" når jeg bodde i Bergen. Det var mer naturlig å si enn strupebånd på min dialekt.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Ja, Gud forby at noen tør å bruke humor i annonsen sin. Hørt på makan. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Jeg likte annonsen jeg Hørtes ut som en hund som hadde passet som maskot hjemme hos meg Ja, jeg likte også den annonsen. Det var rett før jeg tenkte at jeg måtte ha en fillebikkje Det var en liten raring. Mops og italiensk mynde, liksom, også ser man begge deler i den *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 (endret) Det verste er at hun høres ut som en perfekt match for Harly! *ler* Edit Ja, jeg likte også den annonsen. Det var rett før jeg tenkte at jeg måtte ha en fillebikkje Jeg og! Endret 6. September 2012 av *mokken* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Tror også den er laget med humor og folk legger jo merke til annonsen og da får dem et større marked så det er jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Fine annonsen det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Kanskje den heter fillebikkja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Hehe... Høres ut som det er mer italiener enn mops i den der. Kunne sikkert vært en utmerket kompis til whippeten min ... Ah, den som hadde hatt tid. Morsom annonse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Kunne skrevet det samme om begge mine tidvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Jeg synes annonsen var artig, jeg! Og så var det kanskje en av de styggeste hundene jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Og så var det kanskje en av de styggeste hundene jeg har sett. Hadde matched Fyda perfekt den fillebikkja der altså. For en urstygg duo de hadde vært. Jeg hadde dønn beholdt det navnet også. Fyda og Fillebikkja. Herregud, kanskje jeg skal ringe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Hun var da knallsøt med det rare rare fjeset! Kan ikke skjønne de vil gi henne bort.. Men tenker de får masse svar, veldig morsom annonse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Hadde matched Fyda perfekt den fillebikkja der altså. For en urstygg duo de hadde vært. Jeg hadde dønn beholdt det navnet også. Fyda og Fillebikkja. Herregud, kanskje jeg skal ringe. Ja gjør det. Jeg kjører siste biten hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Jeg ble alvorlig fristet, jeg også. Mitt par hadde blitt Gullet og Fillebikkja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Minner om at å diskutere finn.no annonser ikke er tillatt man kan diskutere på generelt grunnlag men ikke spesifikke annonser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts