AnnChristin Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Samboern er veldig glad i dette, jeg, ikke så mye! Så kjøper jeg en sånn pose med fårikålkjøtt så blir det jo litt til overs! Kan bikkja få det? Blir jo rått da, sånn fryst i poser man finner i frysern på kiwi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Det må jo vere supert, det . Rått, altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Jeg gir hundene masse rått fårikålkjøtt, jeg. De frosne bitene er helt supre - og hundene elsker det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 irriterer meg at frysedisken på rimi har vært tom i flere dager nå, annonsert fårikålkjøtt til 29 kr kg går visst fort... (for det er billig sant?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 6. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 irriterer meg at frysedisken på rimi har vært tom i flere dager nå, annonsert fårikålkjøtt til 29 kr kg går visst fort... (for det er billig sant?) Hvis det er de posene fra Gilde så koster de det samme hos kiwi hvertfall! Vi har massevis hos oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Hvis det er de posene fra Gilde så koster de det samme hos kiwi hvertfall! Vi har massevis hos oss Er ikke sikker på hvilket merke jeg, men da får jeg kanskje ta en tur på kiwi i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlkm Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Rått kan de sikkert få det, har aldri tenkt på det. MEN en erfaring fra fjorårets fårikålsesong - da bikkja var innom matsøpla en ettermiddag og spiste en ukjent mengde fårikål (kokt, med kål og det hele), så gikk det ikke så greit med magen. Diare og elendighet i 2-3 dager etterpå. Vi styrer i alle fall unna det heretter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Gir mye av det, rått selvsagt. Hundene er veldig glad i det EDIT: Er vel det, og kyllingvinger jeg gir mest av rått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Alt kjøtt som er rått og usaltet/ukrydret er fint å gi til hunder. Sjekk innholdsfortegnelse for å se om det er tilsatt noe salt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Gir det rått her og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Rått kan de sikkert få det, har aldri tenkt på det. MEN en erfaring fra fjorårets fårikålsesong - da bikkja var innom matsøpla en ettermiddag og spiste en ukjent mengde fårikål (kokt, med kål og det hele), så gikk det ikke så greit med magen. Diare og elendighet i 2-3 dager etterpå. Vi styrer i alle fall unna det heretter kombinasjonen kokte ben, kokt fett og kål var nok årsaken til elendigheta, ikke fårekjøttet i seg selv 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Det er fint å gi det Aïda elsker det. Men jeg må ihvertfall styre unna de minste bitene, for Aïda er så glupsk. Rått kan de sikkert få det, har aldri tenkt på det. MEN en erfaring fra fjorårets fårikålsesong - da bikkja var innom matsøpla en ettermiddag og spiste en ukjent mengde fårikål (kokt, med kål og det hele), så gikk det ikke så greit med magen. Diare og elendighet i 2-3 dager etterpå. Vi styrer i alle fall unna det heretter Det var nok ikke bare kjøttet sin skyld, som tulip skrev. Kål er jo en killer! Aïda har aldri blitt dårlig av rått fårikålkjøtt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Uhh...det skal jeg også kjøpe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Kjøpte nettopp tre kilo firstprice fårikålkjøtt til 27 kr/kg på Kiwi (var alt de hadde ellers hadde jeg kjøpt mer). Super hundemat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Jeg kjøpte en pose på Kiwi for 29 kr... men dere...hvordan posjonerer dere fårikål kjøttet? det er jo mye bein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 På prix selger dem fårikålkjøtt av sau til 24.90/kg. Fra x-tra, men det er jo mer enn bra nok til bikkjene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Jeg kjøpte en pose på Kiwi for 29 kr... men dere...hvordan posjonerer dere fårikål kjøttet? det er jo mye bein. Jeg gir bare en og en bit i tillegg til den vanlige maten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 6. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 29.90 for kiloen på de fra gilde så jeg nå! Samma prisen på kiwi, rimi og rema tydeligvis! Blir vel å kjøpe litt mer, må bare tømme frysern først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 6. September 2012 Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Jeg kjøpte en pose på Kiwi for 29 kr... men dere...hvordan posjonerer dere fårikål kjøttet? det er jo mye bein. Gir du stykker med mye ben er det jo bare å gi kjøtt/innmat uten ben neste dag f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 7. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2012 Fårikålkjøtt var tydeligvis ikke noe artig gitt, hvertfall ikke fryst! Så da prøver jeg å tine en før han får en til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 7. September 2012 Rapporter Share Skrevet 7. September 2012 Jeg kjøpte en pose på Kiwi for 29 kr... men dere...hvordan posjonerer dere fårikål kjøttet? det er jo mye bein. Jeg veier mat når jeg forer. Hiver i noen biter med kjøttbein, for eksempel fårikålkjøtt, og fyller på med V&H til det blir så mye som hunden skal ha. Enkelte dager hiver jeg i litt ekstra innmat også, særlig hvis det har blitt mye kjøtt og bein og mindre V&H noen dager. Gjør ingenting med fårikålkjøttet. Gir det slik som det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 7. September 2012 Rapporter Share Skrevet 7. September 2012 Fårikålkjøtt var tydeligvis ikke noe artig gitt, hvertfall ikke fryst! Så da prøver jeg å tine en før han får en til Hvis hunden din ikke er vant til å få rått kjøtt og bein, så kan det hende den trenger litt tid på å vende seg til det. Du får prøve litt forskjellig, både fryst og ting. Prøv for eksempel kyllingvinger og kyllingklubber også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts