Gå til innhold
Hundesonen.no

"Til siste leste innlegg" virker ikke... - Tapatalk/mobil versjon fikset


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

trykker du på riktig knapp? :) den lille prikken tar deg til siste uleste, trykke på trådnavnet gir deg starten av tråden.

evnt mener jeg at du skal trykke på høyre side liksom, var prikker før :P når du ser på mobilversjonen og har lista med tråder, trykk helt yil høyre på det området ish..

genialt fforklart av syk admin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Det var ikke sånn før for et par dager siden... Da kan jeg jo ikke lese sonen fra mobilen lenger da :( Og nå ser jeg jaggu (sitter på pc) at ikke noe redigering funker, ikke smileyer, sette inn bilde ++

Jeg vet det :) Det skjedde igår etter en oppdatering på sonen. Eneste som fungerer er full modus på mobilen, det gjorde jeg igår.

redigerer fungerer ikke for noen helt "ordentlig" etter oppdateringen heller.

Har poket Espen med en lang kjepp :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trykker du på riktig knapp? smile.png den lille prikken tar deg til siste uleste, trykke på trådnavnet gir deg starten av tråden.

evnt mener jeg at du skal trykke på høyre side liksom, var prikker før :P når du ser på mobilversjonen og har lista med tråder, trykk helt yil høyre på det området ish..

genialt fforklart av syk admin :P

Og hva mener du med riktig knapp? Når jeg leser på tapatalk på uleste innlegg kan jeg ikke velge hvor på tråden jeg vil trykke. Jeg kan trykke på tråden eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...