Cabor Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 om noen i trondheims området skulle finne på og være nyskjerrige tenkte jeg og reklamere litt for denne eventen. https://www.facebook.com/events/337330159690519/ Siter
simira Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Kult. Hvem er det som arrangerer det? Er det mange aktive nå? Var aktiv i reenactmentmiljøene i Tr.heim da jeg bodde der, og var med som deltaker på Historiske dager mm. Men det begynner å bli lenge siden nå... Siter
Cabor Skrevet 3. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2012 vi begynner og bli noen men ønsker oss fler ja. Bispeliden er gruppa som organiserer det. vi kjører en rekruterings runde nå i noen uker. Siter
simira Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 vi begynner og bli noen men ønsker oss fler ja. Bispeliden er gruppa som organiserer det. vi kjører en rekruterings runde nå i noen uker. Duh. Nå kobla jeg nicket ditt også. Føler meg litt dum ja... Siter
Recommended Posts