Gå til innhold
Hundesonen.no

Ungdomsspalten!


WheatenMali

Recommended Posts

Nå har det seg sånn at jeg og Benedicte(handler91) skriver ungdomsspalter for bladene for rasen vår, og vi har sittet å diskutert litt og prøvd å finne på hva vi skal skrive om! Men vi synes begge det er litt vanskelig, for vi har jo presentert oss og hva mer kan vi da skrive som handler om terrier/retriever og ungdom? Så er det noen som har ideer så blir vi superglade om dere tipser oss!

Vi har begge oppfordret andre ungdommer til å sende inn bilder og innlegg men så kommer jo de gangene når ingen sender inn og vi må skrive selv=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening og læreingspsykologi. Nå veit jeg ikke med deg, men Benedicte har vel en del mailadresser til retrieverungdom. Send ut jevnlig påminnelser om stoff til ungdomsspalten, og oppfordre til å skrive om seg selv, hundelivet deres osv.

Har sendt noe til Benedicte for en stund siden, men på nyåret kan jeg sikkert være snill og skrive noen få ord om Tinka og meg. Men venter litt, for akkurat nå tror jeg hun har en del stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange gode forslag :D Kom gjerne med flere! :mrgreen:

Ingvild: Ja, jeg har veeldig mye stoff for tiden! :wink: Har forresten sendt inn artikkelen din til redaktøren for en stund siden, for å høre om den var for lang eller om det gikk, men har ennå ikke fått svar. Skal gi deg en lyd med en gang jeg har fått svar av han :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv om juniorhandling - hva reglene er og hvordan man på best mulig måte viser fram hunden.

Intervju noen innenfor rasene som er flinke i juniorhandling.

Intervju aktive hundeungdommer innefor rasen innenfor andre grener - lydighet, agility, jakt, spor osv.

Det var et veldig bra forslag! Likte forslaget om en slags fotokonkurranse også!

Også ungdom med hund. At ungdom kan mer enn mange tror, at ungdom ofte blir sett ned på som uvitende innen hund osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får spore opp noen som driver med jh innen terrier da! Kjenner dere noen så rop ut!

Kan jo ikke intervjue meg selv :D

Hey! Hun her er ennå ungdom (men for gammel til å stille i jh). http://www.nkk.no/image_database/NKKDiv/re...erke05/bif7.jpg

Jeg trooor (uten sikkerhet) at hun har kerry blue terrier. Hun stilte kerry blue terrier i 2001?2002? (husker ikke året) da hun ble norgesmster i juniorhandling. SKal prøve å finne mer info om henne!

Verre er det å finne juniorhandlere som driver med retrievere :? Jeg kjenner en på 19 år som er i eliteklassen i LP med labradoren sin, og driver med bruks, så han er grei å bruke. Men vet ikke om noen ungdommer med retriever som driver med agility :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka og jeg kan skynde oss og gå kurs og konkurrere og plutselig være i klasse tre i agility og klasse to i agility hopp, så kan du intervjue oss (meg). Eller ikke.

Men skal si ifra om jeg kommer på noen med retrievere som driver på med agility, eller lydighet eller noe. Du kan jo intervjue Elisabeth når hun og Scott har debutert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, Benedicte :D Håper du har rett :D

(*stusset litt med en gang jeg så bildet, "har Benedicte bomma igjen"* :P

(CC=sheltie :wink: ) <-bare litt intern humor :P )

Skal si fra hvis jeg kommer over noen retriever mennesker som driver med noe :P

Nå får du gje deg! Jeg er ikke sååå dum 8) :D

"Marita Øvergård fra Tromsdalen med kerry blue terrier."

Norgesmester i jh 2001|

Ingvild: Ja, du får skrike ut om du snubler over noen! også ungdommer i jaktmiljøet! :D Skal spørre Elisabeth når de debuterer ja :wink: Og når du og Tinka vinner NM i lydighet :wink: Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...