SiriEveline Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Hei! Da jeg ikke har gode nok programmer til det så lurte jeg på om noen snille soniser kunne gjort meg en liten 5 minutters jobb, det gjelder å lage en slags banner til å ha oppe i tittelområdet der jeg nå har en oransj blomst. Jeg vil gjerne at det skal blende seg så pent som mulig inn på nettsiden, med en løkkeaktig skrift som er lett leselig hvor det står Siri Eveline, bilde jeg vil bruke er dette: Finnes i full størrelse her Evt. kan dette brukes da dette også gjenspeiler litt det jeg vil gi inntrykk av på nettsiden min, som er friluftslivpreg. Full str her Størrelsen MÅ være 1100 × 180 piksler, også ønsker jeg at det spiller litt på de fargene jeg allerede har i nettsiden som er sirieveline.comhttp://sirieveline.com/ Sist men ikke minst, banneren må være str Siter
pippin Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Får beskjed om at siden ikke finnes når jeg prøver å se på den store versjonen av bildene.. Vet ikke hvorfor? Siter
SiriEveline Skrevet 30. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2012 (endret) Får beskjed om at siden ikke finnes når jeg prøver å se på den store versjonen av bildene.. Vet ikke hvorfor? Mulig det er fordi jeg ikke fikk gjort dem offentlig, skal dobbeltsjekke. Edit: Det var problemet ja, de skal være mulig å se nå Endret 30. August 2012 av Siri Eveline Siter
SiriEveline Skrevet 30. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2012 Lagde to kjappe forslag jeg Den siste ble kjempefin! Har du mulighet til å maile den? Hvilket program bruker du forresten? Må få skaffet meg noe bedre enn photoscape til slikt Tuuuusen takk! Siter
pippin Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Den siste ble kjempefin! Har du mulighet til å maile den? Hvilket program bruker du forresten? Må få skaffet meg noe bedre enn photoscape til slikt Tuuuusen takk! Har mailet det nå Bruker photoshop. Et must å ha om man liker å tegne/redigere osv. Siter
Anette Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Gimp er gratis versjon av photoshop Forøvrig :-) 1 Siter
SiriEveline Skrevet 31. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2012 Har mailet det nå Bruker photoshop. Et must å ha om man liker å tegne/redigere osv. Da blir jeg å kjøpe det tror jeg, blir sprø av å ikke kunne gjøre ting lenger. Hadde Photoshop gratis på Mac'en min, men den er død Siter
SiriEveline Skrevet 31. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2012 Tusen takk for eksemplene de var veldig fine Spesielt det nederste! Sparer på det, så har jeg noe å friske opp med! 1 Siter
Recommended Posts