SiriEveline Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Jeg kan ikke Sophia er veldig dårlig, og Lars har allerede en avtale så han kan ikke ta henne :/ Det var trist Men vi tar det igjen en annen dag. Hvem er det som kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Så kjedelig god bedring til Sophia! Emilie begynner også å bli dårlig nå stakkars, men hvis hun ikke blir verre så kommer vi mest sannsynlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Jeg kommer en tur imorgen, 13ish passer best for meg (da får man sovet ut litt). Har du hund nå, eller kommer du hundeløs? Vurderer om jeg skal ta med Ulla eller ikke... 13 passer fint, ligger litt etter med gelelaging her, det tar tid å koke og sile 10 kg epler... Jeg kan ikke Sophia er veldig dårlig, og Lars har allerede en avtale så han kan ikke ta henne :/ Ånei! God bedring til vesla! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Har du hund nå, eller kommer du hundeløs? Vurderer om jeg skal ta med Ulla eller ikke... 13 passer fint, ligger litt etter med gelelaging her, det tar tid å koke og sile 10 kg epler... Ånei! God bedring til vesla! Kommer isåfall hundeløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Kommer isåfall hundeløs Om du vil gi meg en hånd så tar jeg med tre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Vi kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Om du vil gi meg en hånd så tar jeg med tre. Itno problem! Passer det for alle kl 13? Da er det jo mulig at AnetteH kan stikke innom om hun er på vei tilbake i de tider. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Litt usikker på hva som skjer i morgen. Begge hundene trenger trening, men hvis ikke samboeren blir med så får jeg ikke tatt med begge på bussen, så da trener jeg her hjemme i så fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Åh, kanskje jeg skulle kommet?! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Åh, kanskje jeg skulle kommet?! JA! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 JA! Når du sier det på den måten må jeg jo nesten^_^ Søte Siri! Du skal forresten få lov til å tafse og løpe litt med fellesflekkevalpen vår i morgen, om du vil :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. September 2012 Rapporter Share Skrevet 8. September 2012 Når du sier det på den måten må jeg jo nesten^_^ Søte Siri! Du skal forresten få lov til å tafse og løpe litt med fellesflekkevalpen vår i morgen, om du vil :-) Det hadde jo vært genialt! Og tror det er godt vi sa 13.00, jeg kommer ikke til å få sove enda (sånt skjer når man sovner kl 22.00 og står opp i elleve tiden). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Det hadde jo vært genialt! Og tror det er godt vi sa 13.00, jeg kommer ikke til å få sove enda (sånt skjer når man sovner kl 22.00 og står opp i elleve tiden). Jeg la meg halv 8 i dag tidlig, og sov til 14.30 nei til teite arbeidstider! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Vi kommer desverre ikke..Orker ikke dra med meg 4 bikkjer på tog/buss med masse pikkpakk :angel: Kos dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Vi kommer desverre ikke..Orker ikke dra med meg 4 bikkjer på tog/buss med masse pikkpakk :angel: Kos dere Neei?! Kom a! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Jeg vil også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Jeg vil også Syk Soph? :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Jepp. Og ingen pappa hjemme.. Hun er ikke så dårlig idag som igår, men jeg tror ikke det at vi skal prøve oss på noe kjøretur og treff ute for å si det sånn Flasken og sofaen er nok mer planen hennes.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Jeg er på parkeringsplassen, men ser ingen andre med hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Jeg innser NÅ at vi skal møtes på Ekeberg, jeg.... Hilsen hun som står som et spørmålstegn på Bogstad... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Jeg er på parkeringsplassen, men ser ingen andre med hund!vi er her vi simira og jeg. Motsatt side av fotballen og på gressletta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts