tm100021 Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 En dag det er meldt fint vær, gjerne på dagen (Må nesten være helg da?) så vil vi gjerne møte flere for treff/trening/grilling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Vi tar oss gjerne en tur inn til byen en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Gjerne et sted som er enkelt å finne frem, men ok sentralt til de som må ta buss osv Jeg haaaater å kjøre inni oslo egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Gjerne et sted som er enkelt å finne frem, men ok sentralt til de som må ta buss osv Jeg haaaater å kjøre inni oslo egentlig Men det er du jo riktig så flink til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Vi vil hvis det går ann og ta buss evt om det bir i en helg er det ikke så farlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 I'm in! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Kjøring i Oslo er helt forferdelig! Jeg tar til takke med offentlig transport der inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 retrieverklubben i sørkedalen? plukker opp folk som kommer på tbanen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 retrieverklubben i sørkedalen? plukker opp folk som kommer på tbanen jeg Og det gjør gjerne jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Jeg vil, men kan ikke førstkommende helg. Neste søndag kan jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Ekeberg har jo vært suksess flere ganger. Buss, og greit å kjøre med bil. På lørdag skal jeg gå rally i Drammen, men ellers er det bemerkelsesverdig lite som skjer i helgene framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 kan denne og neste helg jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Ekeberg er det beste for min del, for det er velig mye kortere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Jeg kan Lørdag 8 september tror jeg. Hadde vært kjempehyggelig. Edit: Stemmer for Bogstad av rent egoistiske grunner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Jeg kan Lørdag 8 september tror jeg. Hadde vært kjempehyggelig. lørdag 8 fungerer for meg,og da kan jo marianne også så kræsjer vi ikke med kenneltreff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Lørdag 8 september er jo så lenge til Men ok da, jeg er med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Lørdag 8 september er jo så lenge til Men ok da, jeg er med vi kan jo se om vi finner på noe i helga for det må bare bilen har litt vondt og stensprut og 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 lørdag 8 fungerer for meg,og da kan jo marianne også så kræsjer vi ikke med kenneltreff Nei jeg skrev at jeg kunne søndag. Og det er fordi jeg er på valpeshow med den lille brune den 8. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 lørdag eller søndag er det samme for meg forsåvidt lørdag er jeg egentlig semi opptatt påstår hyperion Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Lørdag 8 september er jo så lenge til Men ok da, jeg er med Det er jo bare en uke til. Nå i helga kan du jo dra til Drammen og se på hundeshow? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Det er jo bare en uke til. Nå i helga kan du jo dra til Drammen og se på hundeshow? Nei nei. Gidder ikke å dra for å se på andre stille ut, det er jo lite vits Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Jeg vil være med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Nei nei. Gidder ikke å dra for å se på andre stille ut, det er jo lite vits Er ikke bare utstilling da. Vi skal gå rally lagkonkurranse for første gang! (og siden en av tre ekvipasjer har planlagt å diske og bare går for treningens skyld er det ekstra spennende!). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Er ikke bare utstilling da. Vi skal gå rally lagkonkurranse for første gang! (og siden en av tre ekvipasjer har planlagt å diske og bare går for treningens skyld er det ekstra spennende!). :lol: Nja njo... Kanskje? Hmm. Jeg synes bare som regel ikke sånne settinger er morsomme med mindre jeg har en grunn til å være der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Søndag forresten? eller ble det den 8? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts