Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Legger det her, selv om det er både valpeshow, lydighet og agility i løpet av helga. Burde vært en felleskategori. :aww:

Hvem er påmeldt til Drøbakmesterskapet 8.-9. september? :)

Geo skal stille på valpeshowet og konkurrere mot to av sine søstre. Vi er først inne i ringen klokken 10.00. Greit med litt seinere oppmøtetid ettersom enkelte neppe kommer til å være i storform den dagen. :whistle:

Skrevet

Eddard og broren konkurrerer mot hverandre som eneste påmeldte dobere på valpeshowet :) Bra en i kullet er garantert BIR da :D

Forutsatt at de er bra nok da, dommer trenger jo ikke og sette opp BIR/BIM :P Neida, det går vell bra :)

Jeg skal ikke, men lykke til alle :)

Skrevet

Forutsatt at de er bra nok da, dommer trenger jo ikke og sette opp BIR/BIM :P Neida, det går vell bra :)

Dommeren er vel ikke blind heller?? Finnes jo ikke vakrere dobergutter enn dissa to! (Ja, evt den tredje broren da, kanskje? Han stilles et annet sted samme dag) :D

• Like 4
Skrevet

Vi skal på valpeshowet, Benjamin stiller mot 2 av sine søsken(tisper), så det kan bli spennende :P Agility får vi desverre ikke vært med på siden vi har høstprøven på søndag :/

Skrevet

Det er så ytterst sjeldent det skjer med valper. Da skal de virkelig ikke ligne på rasen sin liksom :P

Skrevet

Vi rekker desverre ikke 2 valpeshow på samme dag så vi er i Hokksund :angel:

Bare vær så døv du *furt*

Skrevet

Jeg tipper Geo BIR og Aya BIM og Dany PIPESTILK ^^

Nuvel, nå har jo faktisk du den valpen som viser seg best (har ikke sett Arya på ringtrening, men kan levende forestille meg hvordan det arter seg :P ), og det teller jo litt det også... :)
Skrevet

Nuvel, nå har jo faktisk du den valpen som viser seg best (har ikke sett Arya på ringtrening, men kan levende forestille meg hvordan det arter seg :P ), og det teller jo litt det også... :)

Takk for den liksom! :P Mener du at sprettballgalopp er feil gangart på utstilling? :o Vi får trene litt den neste uka, da... Det er så kjeeedelig bare, å skulle trene på å løpe rundt i ring!

• Like 1
Skrevet

Hvilke raser er det på utstillingen? :)

Det er bare valpeshow, ikke utstilling for vokse. Det stiller raser fra alle gruppene på valpeshowet, men i f.eks. gruppe 7 er det kun en hund (breton) som stiller. Totalt er det 52 valper av 33 forskjellige raser som stiller. ;) I tillegg er det lydighet på lørdag og agility+agility hopp på søndag.

Skrevet

Ah :) Hadde jeg visst om det kunne Bris blitt påmeldt :)

Det er jo mulig å forsøke, noen arrangører tillater påmelding i siste liten :)

F.eks på Kiær tok vi tilogmed imot voksenpåmelding rett før utstillingen.

Men ville kontaktet dem idag for å sjekke :P

Skrevet

Takk for den liksom! :P Mener du at sprettballgalopp er feil gangart på utstilling? :o Vi får trene litt den neste uka, da... Det er så kjeeedelig bare, å skulle trene på å løpe rundt i ring!

Gjør som meg, tenk at du eeeegentlig trener tempo og takt for "springmarsj", og "bli stående" :P

Skrevet

Dany er et krapyl i hverdagen, men når vi skal jobbe sammen er hun en drøm. Så hun løper gladlig pent for en pitteliten godbit.Håper det fortsetter sånn :P

Hvis jeg rekker det før neste helg, kan jeg komme bort til deg og trene litt ringtrening en dag det passerb:)

Skrevet

Dany er et krapyl i hverdagen, men når vi skal jobbe sammen er hun en drøm. Så hun løper gladlig pent for en pitteliten godbit.Håper det fortsetter sånn :P

Hvis jeg rekker det før neste helg, kan jeg komme bort til deg og trene litt ringtrening en dag det passerb:)

Mens Geo er mer sånn "ååh, løper du? SÅ GØY!! JEG MÅ HOPPE!" :P

Det hadde jo vært kjempebra! Vi trenger trening. Vi får snakkes om det! :)

Skrevet

Jeg vil, jeg vil, jeg vil.... Sendte mail i går, len fristen var 26 august og det lot seg ikke gjøre med en forsinket påmelding! :(