Hermes Skrevet 24. August 2012 Rapporter Skrevet 24. August 2012 Jeg kjøpte noen blokker med sei da det er ganske billig, og foret med dette i dag (med litt annet snacks), men ser på innholdslisten at det kanskje ikke er særlig næring i dette? Greit proteinkilde, men ellers mye vann for pengene? Hva slags fisk forer dere med? Siter
Zitka Skrevet 24. August 2012 Rapporter Skrevet 24. August 2012 Må vel være bedre å kjøpe ørret til 15 kr stk på rema. Det er jo hel fisk Sent from my GT-I9100 1 Siter
Hermes Skrevet 24. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. August 2012 Høres betydelig bedre ut, ja. Har ikke kommet over det. Siter
Zitka Skrevet 24. August 2012 Rapporter Skrevet 24. August 2012 Jeg trodde alle rema butikker hadde det jeg ørret ifra peru i alle fall.. Ellers så har de også ørret som er svær, men du klarer sikkert å dele den på et vis. Selv de mindre hadde vært lettere å fore me Sent from my GT-I9100 Siter
sjæfen Skrevet 24. August 2012 Rapporter Skrevet 24. August 2012 Stemmer att det er Ørret fra Peru til 15 kr stk... bruker selv dette innimellom til mine Siter
Renate A Skrevet 24. August 2012 Rapporter Skrevet 24. August 2012 Jeg gir Chicka laks/ørret koteletter fra first price (Kiwi) innimellom, regner med at det ikke gjør noe at det er first price, billig er det iallefall Akkurat nå har jeg noen torskebiter i fryseren som jeg har fått av ei venninne som hun får innimellom som kos, mat er mat Siter
Guest Yellow Skrevet 24. August 2012 Rapporter Skrevet 24. August 2012 Gir lite hvit fisk, men hender jeg har kjøpt seiblokk selv når jeg har mye annet snacks og ben i fryseren. Billig og greit. Ellers går det mye i hele, små ørret fra Rimi til en grei pris (uten innmat, dog, men hodet i behold), eller laksefileter med skinn eller laksekoteletter. Gir mye av dette grunnet omega-3'en. Siter
Recommended Posts