Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg kjøpte noen blokker med sei da det er ganske billig, og foret med dette i dag (med litt annet snacks), men ser på innholdslisten at det kanskje ikke er særlig næring i dette? Greit proteinkilde, men ellers mye vann for pengene?

Hva slags fisk forer dere med?

Skrevet

Jeg trodde alle rema butikker hadde det jeg :P ørret ifra peru i alle fall..

Ellers så har de også ørret som er svær, men du klarer sikkert å dele den på et vis. Selv de mindre hadde vært lettere å fore me ;)

Sent from my GT-I9100

Skrevet

Jeg gir Chicka laks/ørret koteletter fra first price (Kiwi) innimellom, regner med at det ikke gjør noe at det er first price, billig er det iallefall ;)

Akkurat nå har jeg noen torskebiter i fryseren som jeg har fått av ei venninne som hun får innimellom som kos, mat er mat ;)

Skrevet

Gir lite hvit fisk, men hender jeg har kjøpt seiblokk selv når jeg har mye annet snacks og ben i fryseren. Billig og greit.

Ellers går det mye i hele, små ørret fra Rimi til en grei pris (uten innmat, dog, men hodet i behold), eller laksefileter med skinn eller laksekoteletter. Gir mye av dette grunnet omega-3'en.