Aya Skrevet 24. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 *Ler* Stilig! Men dessverre kjenner jeg en Taxi, og da går navnet ut for min del ... Hørte om en hund som het Spør'n en gang. "Hva heter hunden din?" "Spør'n!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 24. August 2012 Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 Taxi stemmer jeg for. Hvor kult hadde det ikke vært om den stakk av, og du løp rundt i skogen og ropte på taxi. OT,men jeg hadde det litt moro når jeg gikk i skogen her om dagen og ropte Jäger også . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 24. August 2012 Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 Vips var kult, pus var slemt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. August 2012 Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 Jeg liker navnet Mix jeg. Er jo en blanding som er miksa av flere fine ting. Også lyder det kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 24. August 2012 Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 *Ler* Stilig! Men dessverre kjenner jeg en Taxi, og da går navnet ut for min del ... Hørte om en hund som het Spør'n en gang. "Hva heter hunden din?" "Spør'n!" OT,men jeg hadde det litt moro når jeg gikk i skogen her om dagen og ropte Jäger også . Det sies at det er en fra NRH som har en hund som heter "Hjelp". Men det er jo morsomt å ha litt slike navn. Ei jeg kjenner hadde en hund som het Astrid. En dag hadde denne bjeffet mye alene hjemme, og en nabo kom og sa at hun hadde hørt en hund bjeffe. Mens de snakket, så bjeffet Astrid igjen. Da sa eieren, "Det er jo bare Astrid", hvor naboen svarte "Å ja, jeg trudde det var en hund jeg". Feiltagelsen ble ikke rettet opp av eiers side. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 24. August 2012 Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 Ooh! Siden hun er blanding kan du stjele navnet jeg hadde tenkt å bruke om jeg kom i den situasjonen, Ymse! Jeg har stjålet det fra noen andre igjen, men det er så genialt at det tåler tyveri altså. Jeg skal tenke på dere og krysse fingre i morgen, Aya. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 24. August 2012 Rapporter Share Skrevet 24. August 2012 Ooh! Siden hun er blanding kan du stjele navnet jeg hadde tenkt å bruke om jeg kom i den situasjonen, Ymse! Jeg har stjålet det fra noen andre igjen, men det er så genialt at det tåler tyveri altså. Jeg skal tenke på dere og krysse fingre i morgen, Aya. Ja, det er et genialt navn! Jeg skal ha en Ymse en gang Håper den fyller foventningene sine og får bli med deg hjem Aya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 25. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Ååh, Ymse var faktisk helt utrolig stilig! Men, da jeg møtte henne i dag var hun en liten Pea faktisk. Som i ert. Jeg må bare krysse fingrene for at det fortsetter sånn som det har startet, for det går bare SÅ bra! Okey, fra begynnelsen: Jeg kom frem og ble møtt av noe som så ut som ei lita svart BCtispe med lapphundører. Blid og fornøyd, men ikke det minste stresset svinset hun ut og hilste på. Vi slapp ut Zima, og Zima ER jo dessverre veldig engstelig overfor fremmede hunder, så hun klynget litt og knurret litt på Pea - som bare vandret vekk og fant på noe annet å gjøre. Det ble egentlig bestemt med en gang at jeg ikke kunne la være å ta henne med hjem, så da gjorde jeg jo det da. Bilturen gikk veldig greit, litt sikling bare, og vel hjemme gikk vi en god tur. Hun har veldig respekt for Zima (hurra! For første gang i Zima sitt liv!), og hun har falt fint til ro. Hun søker meg veldig, og ligger nå og sover rett ved føttene mine. Jeg måtte snufse litt i bilen hjem, for hun minner meg så veldig om Knott ... Jeg har ikke noen prøvetid på henne, fordi eierne bokstavelig talt står MIDT oppe i en skilsmisse (med barn og det hele involvert), så dette må faktisk bare gå bra, men jeg har en innmari god magefølelse ... Hun er knallfin! Jeg er forelsket! 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Så herlig, Aya gleder meg til bilder! Og for et stilig navn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Så bra det har gått så fint så langt, håper det fortsetter! Vil veldig gjerne se bilder av henne, da! :angel: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 25. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Takk Bilder kommer i morgen i dagslys 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Åååh! Gleder meg også til bilder! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Sweetpea! Gratulerer, Aya, dette blir den nye drømmehunden, det kan du banne på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Grattis Aya! Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Gratulerer, det høres kjempebra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Så herlig å høre at det stemmer så godt, blir morro å se bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. August 2012 Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Herlig ! Bilde ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 25. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2012 Takk folkens! Bilder kommer i morgen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 26. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Elendige mobilbilder, men et visst inntrykk får dere vel iallefall! Og, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt dette altså .... men hun er perfekt. Helt perfekt. Alt går strålende, og jeg har ikke EN negativ ting å sette fingeren på. Maken til trygg, søt og elskelig hund altså. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 26. August 2012 Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Supersøt jo ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 26. August 2012 Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Å! Så utrolig koselig å lese, og for en utrolig herlig liten sak! Gratulerer! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 26. August 2012 Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Aw, gratulerer så mye! Hun er kjempesøt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 26. August 2012 Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Nydelig hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 26. August 2012 Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Gratulere med ny hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 26. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2012 Takk søte dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts