MaritaS Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Tromsø hundeklubb 1. september og NKK 2. september. Hvem skal? Er rekordpåmelding i nord med 1800 påmeldte hunder av disse er 11 shibaer som skal i ringen på NKK utstillinga, så dette blir greier. Kuma stiller for første gang i sjampinjong-klassen, småspent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Vi heier vilt på yndlingsgutten vår! Satser på cert nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Stiller Hampus lørdag, championklasse, og Linus søndag, championklasse. Bare for å kooose meg litt ekstra i ringen. Ingen av de trenger vel strengt tatt å stilles mer i Norge. Gåttfred og Dina er begge meldt i åpen klasse begge dager. Ønsker meg veeeeeeldig stort cert på begge. Men vi får se da, om dommerne liker dem. Bare 2 boston påmeldt, 7 DSG. Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Lykke til alle som skal! Neste år VIL jeg til Tromsø. Har jo bodd der oppe et år, og det må da gå an kombinere ferie, utstilling og tur til nord Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Noen som kan sjekke antallet mopser? Jeg er bare nysgjerrig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Lykke til alle som skal! Neste år VIL jeg til Tromsø. Har jo bodd der oppe et år, og det må da gå an kombinere ferie, utstilling og tur til nord Norge? Neste år er jo NKK sin utstilling i midten av juni om jeg ikke husker helt feil. Så det kan man jo fint kombinere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 22. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Noen som kan sjekke antallet mopser? Jeg er bare nysgjerrig 16 mops Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beluga Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Vi skal! Håper jo på storcertet, men får nok hard konkurranse :mellow: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Jeg skal med Emeric (bearded-valp), 2 stk og Apex (ETT) 13 stk! For ETT er det kjempemange her nord. Håper på storcertet på Apex, men har ikke tro på det egentlig. Til det er han for dårlig trent på bordet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 22. August 2012 Rapporter Share Skrevet 22. August 2012 Jeg skal til Tromsø. bare to boston terriere, en tispe og en hanhund. Håper det går bra, men selv om vi er få, skal jo dommeren like hunden... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 27. August 2012 Rapporter Share Skrevet 27. August 2012 Jeg skal på valpeshow på lørdag, med Bella. så er vi tilskuer på søndag. blir min første utstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Jeg skal stille ut lørvet faktisk, men bare en dag. - satser på å få en fin blå ;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Gratulerer Litt artig å se på listen over alle vinnerene på NKK. Ikke akkurat norske hunder å se der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Ble BIR med CERT på Gåttfred. Mens Dina slo pappa Hampus, så de ble BIR og BIM, Dina da med CERT. EN veldig bra dag i ringen! Bella blei BIR valp på lørdagen. kjempe fornøyd er vi Dere må jo skrive dette i resultat-tråden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Dere må jo skrive dette i resultat-tråden! Neeeh den ble jo laget så seint... Var jo ingen som gadd lage en lørdagen tydeligvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Da er resultatene fra denne tråden flettet inn i den på resultatbørsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts