Arielle Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Hvis noen er interessert i å kjøpe Arrac sine treningsvester billigere enn de fleste andre plasser så send meg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Hvis noen er interessert i å kjøpe Arrac sine treningsvester billigere enn de fleste andre plasser så send meg en PM hvordan er de da? korte,lange osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Har Hurtta sin, og det er også min første og einaste vest så langt. Og eg er storfornøgd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 hvordan er de da? korte,lange osv Min er fra Arrak, jeg har Field Practice-modellen (når du googler får du omtrent bare opp bilder med ermer, men det har vestene altså ikke, i alle fall ikke i utgangspunktet), og jeg syns den er kortere enn et par andre vester jeg har prøvd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 hvordan er de da? korte,lange osv Jeg synes ikke den er lang, og når jeg ser og prøver andre vester så synes jeg faktisk denne er kort i forhold til andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Min arrak vest er ganske kort syns jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Fikk tak på en vest i microfiber når jeg var i Finland, tror den kommer til å bli min nye store kjærlighet når det kommer til sommervest. Så langt har ikke en eneste en vært noe god på sommeren, men denne er gull både i varmen og regn. Desverre så er ikke dette noe merke, det var en dyrebutikk i Finland som produserte de selv. Husker du navnet på den dyrebutikken? Tenkte meg over til Finland en eller annen gang denne høsten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Husker du navnet på den dyrebutikken? Tenkte meg over til Finland en eller annen gang denne høsten. Sorry Det var en stand på FKK ustillingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Sorry Det var en stand på FKK ustillingen. Ja, da er det ikke alltid så lett. Får kanskje høre med et par venninner der borte om de har noen idé om hva det kan være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Ja, da er det ikke alltid så lett. Får kanskje høre med et par venninner der borte om de har noen idé om hva det kan være. Jeg kan prøve få tatt bilde av den så kanskje det er lettere å finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 1. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2013 Dere som har Hurtta Motivation vesten hvordan er den i størrelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2013 Har en arrak. Syntes den var litt kort. Så samboer bruker den nå. Æ har en alpha. Med doberman på ryggen. Den e helt grei Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 3. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2013 Dere som har Hurtta Motivation vesten hvordan er den i størrelsen? Den er stor i størrelsen. Jeg bruker medium i vanlige klær, men brude absolutt hatt vesten i small Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts