Gå til innhold
Hundesonen.no

Bjerke 2012


SiriEveline
 Share

Recommended Posts

Så mange fine bilder dere tok! Og herlige bilder av Tinka og Ia <3

Ser at vi må trene mer på oppstilling hehe, men vi visste ikke at vi ble tatt bilde av en gang haha

Superfint portrett bilde av Dany, det likte jeg veldig godt. Og så fikk vi dokumentert valpene leke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine bilder!

SiriE: er du fornøyd med kameraet? :)

Ja veldig fornøyd! Men tror jeg skal sette meg ned med instruksjonsvideoen en dag slik at jeg lærer meg mer om hvordan jeg kan utnytte det. Også ønske seg enda bedre objektiver!

Sliter litt med fokuspunkter av og til, og det er jo masse muligheter der. Har et dødsbra bilde av typen på MC i fart, men siden fokuset ikke er helt på plass så mister liksom bildet det siste lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig fornøyd! Men tror jeg skal sette meg ned med instruksjonsvideoen en dag slik at jeg lærer meg mer om hvordan jeg kan utnytte det. Også ønske seg enda bedre objektiver!

Sliter litt med fokuspunkter av og til, og det er jo masse muligheter der. Har et dødsbra bilde av typen på MC i fart, men siden fokuset ikke er helt på plass så mister liksom bildet det siste lille.

Har selv begynt å bruke fast fokuspunkt (etter jeg fant ut hvordan man valgte det). Syns det er enklere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som jeg slet med fokuspunktene på Nikonen :P Jeg er jo vant til Canon, og på Nikon var det jo hundre fokuspunkt som ville fokusere på ALT :P Ikke fikk vi til å forandre på det heller.. Eller vi fikk til slik at det ble ett fokuspunkt men da fokuserte det bare EN gang, og holdt fokuset der, og det likte jeg ikke. Så brukte faktisk manuell fokusering en del. Uvant! Hehehe...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som jeg slet med fokuspunktene på Nikonen :P Jeg er jo vant til Canon, og på Nikon var det jo hundre fokuspunkt som ville fokusere på ALT :P Ikke fikk vi til å forandre på det heller.. Eller vi fikk til slik at det ble ett fokuspunkt men da fokuserte det bare EN gang, og holdt fokuset der, og det likte jeg ikke. Så brukte faktisk manuell fokusering en del. Uvant! Hehehe...!

skal kunnes stilles på ;) har samme kamera. Var et litt stort steg fra nikon d60 til nikon d7000. Men nå som jeg har funnet ut av fokus, så liker jeg det veldig godt. Med d60'n var det nesten bare å knipse, og så ble det bra. Nå må jeg jobbe litt mer, men liker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det stemme at det ble tatt noen knips av diredoberen? I så fall blir jeg glad for å få :)

Det stemmer ja, hvis det var deg som hadde den nydelige valpesaken! Skal se om jeg ikke får lagt det ut når jeg kommer hjem idag :)

Dany mus jo!

FÅr man stjele?

Bare å stjele, kopi uten signatur kan sendes på mail altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille store båndgnageren ja, that's us. Hurra, gleder meg til å se (får tatt altfor få bilder av ham selv)!

PC'en tuller idag (gjør det litt med jevne mellomrom) så får ikke gjort noe akkurat idag. Men skal prøve imorgen på samboer sin :) Bildene lever ihvertfall i beste velgående på minnekortet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...