Ara Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Fins det noen andre typer krager til hund untatt disse lampeskjermene ? Chingu opererte vekk en ulveklo på bakbeinet idag. Hun er som dere vet ganske nervøs av seg, og denne digre skjermen gjør henne rimelig stresset og hun skal ha den på i hele 10 dager. Hun bare sutrer og piper og tørr ikke gå rundt nesten, går hun rundt så støter hun med den i alt, da støkker hun og blir redd og halen er mellom beina. Så skulle absolutt hatt noe som ikke var så veldig i veien som denne digre kragen. Har prøvd å ha den av, men da river hun straks i bandasjen på bakbeinet som hun syns er veldig ekkel. Så er nødt å ha noe på så ikke hun river opp og ødelegger stingene osv. Så har dere noen tips så blir jeg veldig glad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=SP142_var Men vet ikke om den fungerer for noe som er så lett tilgjengelig som labber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Har du prøvd bitterspray på bandasjen? Veldig mange som ikke holder seg unna allikevel, men det er verdt et forsøk. Ihvertfall når dere er til stede uten å kunne følge med hele tida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 17. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Nei ikke tenkt på sånn spray engang. Men verd et forsøk, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 18. August 2012 Rapporter Share Skrevet 18. August 2012 Munnkurv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 18. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. August 2012 Munnkurv hadde bare gjort det verre tror jeg, er det ille for henne med krage tror jeg iallefall noe rundt munnen ville stresset henne. Men etter hun fikk noe medisiner ikveld så sovnet hun, så tok den av da. Så får bare fjerne den så ofte som jeg kan og passe godt på, kanskje prøve med sånn spray også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 18. August 2012 Rapporter Share Skrevet 18. August 2012 Jeg hadde sånn oppblåsbar krage til gamlehunden da han ble operert for fettkuler. Fikk beskjed om at den kragen egnet seg best for sår som var närme hodet eller på hodet - for han kunne fint nå labbene sine med den og fikk slikket seg mellom bakbeina osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts