Synnikken Skrevet 2. August 2012 Rapporter Skrevet 2. August 2012 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article6172408.ece Litt koselig da 4 Siter
Meg Skrevet 2. August 2012 Rapporter Skrevet 2. August 2012 og jeg sitter igjen med følelsen "så mye for id-chip liksom, det to seks år før noen sjekket den".... Siter
OlavEmil Skrevet 5. August 2012 Rapporter Skrevet 5. August 2012 og jeg sitter igjen med følelsen "så mye for id-chip liksom, det to seks år før noen sjekket den".... Joda, men om ein les det som står i artikkelen, ser ein jo at faren til desse, som faktisk var rette eigar, solgte hunden for 6 år sidan. Sidan det har tydelegvis hunden blitt gjeven vidare fleire gongar, og stakk aldri av før først to veker før han vart funnen i skauen. Dermed har det aldri vore noko behov for å sjekke noko chip tidlegare. Så fint at hunden kom heim til dei som truleg var aller mest glad i han, etter alle desse åra hos ulike folk . 2 Siter
Recommended Posts