Mumriken Skrevet 10. September 2012 Rapporter Share Skrevet 10. September 2012 Ok, da sier vi kl 18 da eller? Jeg vet faktisk ikke om det er opplyst så det er jo et godt poeng det med lyset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. September 2012 Rapporter Share Skrevet 10. September 2012 Jeg kan klokken 18-19 osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumriken Skrevet 11. September 2012 Rapporter Share Skrevet 11. September 2012 Er vi mange som blir med i morgen? Kl 18 ved Uni i Ås Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Jeg er med, bare jeg slipper å møte opp alene så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Jeg er veldig avhengi av å vite iløpet av 20 min om noen flere faktisk dukker opp, så jeg ikke drar helt ditt uten grunn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Jeg kommer (sannsynligvis) ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Du kan alltids komme hit, Lill (må til vinterbro i 18-tiden, men er hjemme etter det. Evt i morgen hvis du vil ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumriken Skrevet 12. September 2012 Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Jeg har ikke hatt tilgang til nett i dag før nå, :S Regner med at du ikke tar turen Lill siden du ikke har fått noe svar så da drar ikke jeg heller. To er jo også litt få til å få trent skikkelig (ihvertfall for de som sliter med fokus pga andre hunder ) Håper vi finner et tidspunkt senere hvor flere kan og har lyst å bli med da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silkenita Skrevet 12. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Det er forresten ringtrening i hallen til oslo hundeskole i regi av norsk terrier klub på tirsdager, alle raser er velkomne se www.norskterrierklub.no for mer info! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silkenita Skrevet 12. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Det er forresten ringtrening i hallen til oslo hundeskole i regi av norsk terrier klub på tirsdager, alle raser er velkomne se www.norskterrierklub.no for mer info! De har ikke svart på hverken Facebook eller mail på mine henvendelser. Når kl er dette? Hver tirsdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silkenita Skrevet 12. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2012 Det er forresten ringtrening i hallen til oslo hundeskole i regi av norsk terrier klub på tirsdager, alle raser er velkomne se www.norskterrierklub.no for mer info! Fant det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts