Janis Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Jenta mi stod ute i bånd, og nå har noen unger klart å gjøre noe, gud vet hva. Ene bakbeinet, klarer hun ikke gå på.. Jeg er helt knekt og desperat, og klarer ikke finne frem til noe, Kan noen hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Vet ikke hvor du bor men vetrinær er lurt http://www.1881.no/?Query=vetrin%C3%A6r%20vestfold&qt=8 kikk på venstre side der står kommunene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Tønsberg dyreklinikk på Jarlsberg. Ringer du 333 333 33 så sier de på tlf svareren nr til veterinærvakta! De åpner igjen 17.30 hvis det kan vente en time. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 anbefaler tønsberg dyreklinikk på det sterkeste! ring de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis Skrevet 19. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Ringte de i stad, og de sa jeg skulle se det ann. Det går mye bedre nå, heldigvis. Hun har nok "bare" fått seg en trøkk. Ser ut som det går over. Nabo jenta kan være veldig hardhendt, så hun er noe mistenkt. Hun så veeldig skyldig ut da jeg snakket med pappaen. Så nå kan de ikke leke i hagen vår på en stund. (slitsomt siden vi bor i tomansbolig, hvor hagen omtrent er "sydd" sammen.) Har heldigvis den beste forsikringen i Agria. Ahhh, jeg må jo kunne ha Nelly ute uten at jeg ser på henne konstant! Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Ahhh, jeg må jo kunne ha Nelly ute uten at jeg ser på henne konstant! Eller? Ser dårlig ut. Spørs om du må ha gjerde og hundegår med lås san at hunden kan få fred. Du har jo søthetsfaktoren på hunden å ta hensyn til, det er ikke så mange som vil gå bort til bartedama mi som det er som vil gå bort til din Pappilon. Ønsker god bedring til hunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janis Skrevet 19. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Jeg skal kjøpe inn flere kompostbinger, og gjerde inn hagen. (blir mange, men det skal gå) Takk for bedrings ønske Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2012 Av de i området så ville jeg klart gått for Tønsberg dyreklinikk og ikke noen andre . Håper hun fortsetter å bli bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts