Jauda. Skrevet 26. Juli 2012 Rapporter Skrevet 26. Juli 2012 Alt det over skal du bare sende til meg i stedet, det står nemlig høyt oppe på lista mi over ja- mat. *Ler*, deilig du liksom Siter
Guest LXT Skrevet 26. Juli 2012 Rapporter Skrevet 26. Juli 2012 Ja, som overskriften sier, hva er din neimat? Jeg er nysgjerrig siden jeg er kjent for å være kresen, men syns likevel jeg har plenty å velge mellom i matveien. Frokostting: alt annet enn typisk sunne ting. Lunsjting: samme som frokost Middagsting: ferdigmat, take away, kjøttdeig, halvfabrikat, sauser, osv Kveldssting: alt annet enn frukt, yoghurt, knekkebrød, grønnsaker osv Annet: Dette dreier seg om at jeg er opptatt av kosthold og at jeg er avvent en del ting jeg spiste før som nå bare smaker fett eller søtt. Det jeg virkelig ikke liker, er for eks. ost på brødskive. Jeg vil like det, men det funker kun på mat stekt i ovnen. Godt stekt. Jeg spiser brød når jeg må, når det er det eneste alternativet. Og da spiser jeg bare det jeg må for å ikke sulte. Jeg liker ikke godteriet "biler", det er helt bortkastet å spise noe så nitrist. Selv om det måtte være det eneste alternativet til godt. Hvis jeg skal spise pølser, så er det for å overleve og ingen ting annet. Det smaker høgg og det er crap mat. Drikke: absolutt alt av brus, jeg drikker aldri brus. Fysj så søtt det er! Er ikke glad i sprit, kan til nød drikke øl. Men i særdeles moderate mengder. Kjøper så og si aldri drikke med sukker i. Klarte ikke å rette opp så mitt svar ikke går inn i Synnøves tekst når jeg er på mobilen. Får rette når jeg kommer meg på pc. Siter
Recommended Posts