Gå til innhold
Hundesonen.no

Karmøy 28-29 juli.


Ara
 Share

Recommended Posts

Moro :)

Jeg gruer meg igrunn veldig. Jeg er ikke noe flink handler, og Oscar har fatta hva sånne gode tispe lukter er for noe. Så når jeg forsøkte for første gang sist gang i sandefjord, så klistra han nesa i bakken og jeg fikk såvidt rikka ham. Krysse fingrene for at han er greiere denne ganga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da pakker vi med oss telt, ser boston går rett før oss i ringen! om du ser oss må du bare si hei ;)

Telt er lurt, Gode teltplugger og hammer til å feste det godt for vinden også.

Det skal jeg gjøre, og hvis du ser oss først så sier du hei... Vi tar med telt vi også. Så gøy at Bostons og Mops går i samme ringen (på søndagen) da, som regel får vi de ikke med oss, og det er en av datteren min sine yndlingsraser. Hun vil nok gjerne kosemose noen av dine, hvis hun får...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telt er lurt, Gode teltplugger og hammer til å feste det godt for vinden også.

Det skal jeg gjøre, og hvis du ser oss først så sier du hei... Vi tar med telt vi også. Så gøy at Bostons og Mops går i samme ringen (på søndagen) da, som regel får vi de ikke med oss, og det er en av datteren min sine yndlingsraser. Hun vil nok gjerne kosemose noen av dine, hvis hun får...

Vi har utsttelt, og stilt noen år nå. Så både gode plugger og hammer er med på lasset :)

jada, det kan hun nok sålenge hun venter til vi er ferdig i ringen :);) nok null problem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...