Castella Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Jeg kjøpte meg Biabed og back on track dekkener til hundene for jeg har hørt de er så bra, tilogmed kjøpt sånn deilig saueskinnsmatte til å ha oppi biabeden... Nå har det gått 1 mnd, bikkjene har ikke satt en labb i senga.. og HATER dekkenet.. Det var et velykket kjøp du! great. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Hehe, fort gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Selg dekkena til meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Selg dekkena til meg! Er nok for lite til dine Det er bare så irriterende hvor sære de dyra er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Den er litt kjip Har biabed til lille udyret mitt også, men ho brukar den stort sett kun når ho vil kose seg med eit bein eller ein leike. Ellers ligger ho alle andre plassar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Min hund elsker begge deler *ler* lucky me Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soaugh Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Hunden min EEELSKER biabed'n sin! Men kun når sofaen ikke er ledig;) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Kjipt det da, kan jo hende det kommer seg etterhvert.. Mi elsker senga si, men hater dekkenet sitt, men hun hater alt som hun har på ryggen generellt.. Spiller ingen rolle hva det er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Min sover i den hele natt men han skal vell og merke ha isbjørnteppet sitt opp i senga for hvis ikke vil han ikke ligge der. Dekkenet er han også veldig glad i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 25. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Ingen av dem har fortsatt ikke satt en fot i senga..nå har jeg kjøpt nytt bob nettingdekken...tror du hun likte det??? nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts