Lena&Marco Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 (endret) Har en border collie mix (hannhund) som sliter med atferdsproblemer. Bjeffer og utagerer mot folk og er også aggressiv mot hannhunder og sure tisper. Går til atferdsspesialist, men trenger mer mengdetrening :-) Søker derfor etter figuranter både med og uten hund, som vil trene sosialisering med oss. Min kjære Marco har dessverre altfor mange dårlige opplevelser i minnet :-( Du bør ha god forståelse for atferd og hvordan du skal takle og trene på slike problemer... Send meg gjerne en Mail hvis du bor i Oslo-området :-) [email protected] Eller send en melding: 98687463 Endret 13. Juli 2012 av IW Flyttet emne og forbedret emnetittel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Hvordan er det tenkt at denne hunden skal trenes på andre hunder? Jeg har en meget stabil tispe, men vil ikke at HUN skal få noen kjipe opplevelser. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Har flyttet emnet til rett kategori og forbedret emnetittel. Moderator IW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts