Gå til innhold
Hundesonen.no

Veggkalender med klokkeslett / familieplanlegger


Mirai
 Share

Recommended Posts

Nå som vi har valp og begge to jobber rare tider trenger vi en felles kalender vi kan krysse av på sånn at vi er så mye hjemme som mulig med Marvel.

Jeg søker på www.amazon.co.uk men jeg finner bare månedskalendre hvor man ser f. eks hele måneden av gangen og ikke klokkeslett for hver enkelt dag. Vi trenger noe større enn en A5 kalender, gjerne en vi kan henge på veggen.

Har ikke lyst på wipeboardkalender fordi vi må kunne sjekke opp hverandre i f. eks to tre uker fremover og prøve å ikke dobbelbooke og da er det litt meningsløst å ha en wipeboardkalender for en uke av gangen.

Finnes det i det hele tatt noe sånt å henge på veggen, eller må vi ta til takke med en A4 "lærerplanlegger" eller lignende? Kan godt komme med forslag til sånne også.

Noen som er litt flinkere med søkeord enn meg? Helst fra amazonadressen jeg postet over her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har iPhones / o.l er jo en felles kalender kjekk å ha? Jeg og samboer deler en kalender som synces via nett, for å time skiftene på jobb så vi ikke går flere dager i strekk uten å se hverandre :P Bruker Week Calendar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten, men problemet er at vi trenger klokkeslett på hver eneste dag sånn at vi kan koordinere avtaler og enkelt se hvem som jobber når.

Tror vi bare kommer til å gå for denne og så får vi heller åpne og skrive, selv om det hadde vært mye bedre med noe som hang på veggen..

http://www.amazon.co.uk/Collins-1200V-Classic-Manager-Appointment/dp/B005C43NN0/ref=dp_cp_ob_office_title_0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere gidder å skrive på datoer selv, går det vel an å få tak i noen skoletimeplaner og la én timeplan tilsvare én uke, slik at dere henger opp to-tre timeplaner (eller så mange dere vil) av gangen. Altså en sånn timeplan:

Skriv-ut-timeplan_articlewide.jpg

I Norge ligger de gjerne gratis i bokhandler, på studiesteder osv (særlig før skolestart), så det burde jo være mulig å få tak i gratis i England også. Eventuelt finnes det sikkert muligheter til å skrive ut selv - bildet tok jeg for eksempel fra denne siden: http://www.fava.no/nor/blogg/Artikler/Skriv-ut-timeplan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...