Gry83 Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 En kamerat har fått seg staffe-valp, lille Nakita, og her om dagen traff vi dem så den lille skulle få sosialisert seg litt. Nadira har nå rukket å bli 3 år, og uendelig forsiktig og tålmodig med små valper. Det er så rart å se henne så voksen og fornuftig, det føles nesten som i går at HUN var den hyperaktive lille plageånden med pirajahtenner. Tiden flyr! Nakita var litt forsiktig av seg i starten... "Jeg er sååå stor!" Men hun ble fort varm i trøya. Nakita er så utrolig søøøøt! Jeg vurderte om jeg skulle putte henne i lommen å smugle henne med meg hjem, men det hadde vel blitt oppdaget før eller siden... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Herlig valp. Liker masken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Flotte bilder som alltid Gry Og søte voffsene da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Herlige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts