Lola Pagola Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Jeg leste ett sted at en skrev at det visstnok er mange som har merket forskjell på hundene sine, i negativ retning, og derfor har måttet slutte å bruke det, fordi vogh har forandret innholdet. Jeg hadde ikke fått med meg dette, men er visst sånn at det het nr 33, 25 osv fordi det var den prosenten av alle ingredienser i pølsene, men at nå står det bare 33 osv i parentes. Noen som vet noe om dette? Selv har jeg ikke merket noen forskjell, og er like fornøyd som før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 har flere venner som spør om det samme på fbook for tiden. det er alt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Det er en tråd om dette. Her http://hundesonen.no/forum/topic/63153-vh-forandret/ For meg virker dette mest som ett eventyr startet av en tidligere forhandler av V&H i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Sender deg PM med mail jeg har fått fra v&h. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Kanskje jeg til og med har skrevet i den tråden dårlig hukommelse (og litt lat). For meg virker det bare som det er svirrende rykter, enkelte har hatt dårlig erfaring (det kan skje med alle fôrtyper ikke sant), også blir 1 fjær til 10 høns... edit: takk ozzy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Husker ikke hvilken butikk men det var en som skrev at dem hadde merket forskjell over tid. Dem skrev også fra årstallet. Det merkelige med den butikken var at dem hadde sluttet å forhandle Vom og hundemat og gått over til en konkurent på våtfor siden. Jeg er i hvertfall fornøyd med det. Men har bare foret med det i ca 1,5 år nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Det er en tråd om dette. Her http://hundesonen.no...3-vh-forandret/ For meg virker dette mest som ett eventyr startet av en tidligere forhandler av V&H i Oslo. vel,vennene mine som klager er ikke forhandlere og lurte på om flere evnt har fått dårlige blokker i det siste da de ikke har vært like gode som før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 vel,vennene mine som klager er ikke forhandlere og lurte på om flere evnt har fått dårlige blokker i det siste da de ikke har vært like gode som før. Vennene dine har smakt på det antar jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Har bare fora på det siden i fjor, men syntes ikke det er et dårlig for! Han fungerer bedre på V&H enn tørrfor, og det går fortere ned! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Etter det jeg har hørt er dette ett rykte satt ut av en tidligere forhandler som har fått en dårlige avtale en før på vom og hundemat. Hvis det er det eneste opphavet til ryktet så ville jeg tatt det med en klype salt. Skal sende deg en PM jeg, Lola, med hva jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Sender deg PM med mail jeg har fått fra v&h. Kan jeg få en slik PM også? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Sender deg PM med mail jeg har fått fra v&h. Kanskje jeg også kan få en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Send den til meg også, Ozzy! Så kan vi sammenligne informasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Kan jeg å få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Jeg vil også gjerne se. Jeg vet ikke riktig. Jeg synes maten er litt "hardere" enn før, for å si det på den måten. Nå er det jo snart ti år siden jeg begynte å gi det, og mye har forandret seg fra den tiden. Synes den var mye mer grøtete før enn nå? Også lukter den av og til (spørs hvilken sekk jeg tar opp) fordervet etter en dag, andre ganger går det fint med tre-fire dager i kjøleskapet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Kan jeg pg få PM fra dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Er jo bare å legge ut mailen her, vel? Sikkert mange som lurer på det. Personlig har jeg ingen tro på at VogH har blitt dårlig, det eneste ryktet jeg har hørt kommer fra en konkurrent iallefall. Og da var det snakk om at hundene hadde problemer med å legge på seg av VogH lenger bare, og det problemet har iallefall ikke jeg, og må bruke mindre andel VogH enn når jeg gir etter Prey Model som jeg oftest gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Er jo bare å legge ut mailen her, vel? Sikkert mange som lurer på det. Personlig har jeg ingen tro på at VogH har blitt dårlig, det eneste ryktet jeg har hørt kommer fra en konkurrent iallefall. Og da var det snakk om at hundene hadde problemer med å legge på seg av VogH lenger bare, og det problemet har iallefall ikke jeg, og må bruke mindre andel VogH enn når jeg gir etter Prey Model som jeg oftest gjør. Jeg syntes ikke jeg kan legge ut mailen her, ettersom at det er en mail til meg. En ting er å sende den til pm til forskjellige, men å legge den ut på offentlig forum hvor alle kan lese den, uten tilatelse, har jeg ikke så veldig lyst til Jeg hadde ikke satt pris på det i hvertfall. Men jeg sender den mer enn gjerne til alle som ønsker det. Jeg bare er ikke komfortabel med å legge den ut her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Jeg syntes ikke jeg kan legge ut mailen her, ettersom at det er en mail til meg. En ting er å sende den til pm til forskjellige, men å legge den ut på offentlig forum hvor alle kan lese den, uten tilatelse, har jeg ikke så veldig lyst til Jeg hadde ikke satt pris på det i hvertfall. Men jeg sender den mer enn gjerne til alle som ønsker det. Jeg bare er ikke komfortabel med å legge den ut her. Okey, tenke det bare hadde vært greit for Vom og hundemat selv også å få bekreftet til de som tviler om at de har endret mye på innholdet sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Okey, tenke det bare hadde vært greit for Vom og hundemat selv også å få bekreftet til de som tviler om at de har endret mye på innholdet sitt. Joda, men som sagt så sender jeg gjerne PM Men jeg legger ikke ut private mail her, selv om det er i dems favør ettersom at jeg ikke føler det er riktig uten tilatelse. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Jeg vil gjerne også ha en PM. Og jeg er helt enig med deg, Ozzy: det er kjempeforskjell på en privat email og en offentlig uttalelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Send gjerne PM til meg også om du har tid Ozzy Jeg merket faktisk at det var noe anderledes for en måned siden eller noe. Da hadde vi for en stund siden kjøp en eske med valpeforet, 20kg . 0,5kg pølser. Merket at det ofte luktet feil selv om det bare hadde vært i kjøleskapet 1 dag. Nå for en uke siden så kjøpte vi 10 pølser med nr.25 (?den med laks),og den virker til å holder seg mye bedre,og har ikke opplev at det blir ekkelt. Kan jo være vi kjøpte et dårlig parti sist da. Det kan jo skje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Vil gjerne også ha PM:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 Jeg vil og ha PM om jeg kan få! Har bare foret på det siden i fjor høst, og selvsagt kan det dukke opp merkelige pølser iblant, men overall funker det godt og hunden spiser med glede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 8. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2012 PM this way please! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts