Krilo Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Hvorfor står det last ned gratis applikasjonen for iphone nå, når den faktisk koster 14,- i app store? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 DET irriterte meg i går også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarahtherese Skrevet 7. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2012 Jeg kom inn på en som kosta 21 kr jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 13. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Jeg lurer fortsatt på hvorfor det står gratis når man faktisk må betale jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Gudane vet, jeg vet ikke. Espen svarer ikke Hvilken app blir dere henvist til kan vi jo starte spm'et med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 IPS Communities heter den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2012 Jeg vet heller ikke, må nok vente på neste gang Espen svipper innom. Moderator IW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 7. August 2012 Rapporter Share Skrevet 7. August 2012 Hei, Er dere sikre på at det ikke er tapatalk som kommer opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 7. August 2012 Rapporter Share Skrevet 7. August 2012 Tapatalk har alltid kostet penger... 16 - 20kr pr d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 8. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Hei, Er dere sikre på at det ikke er tapatalk som kommer opp? Men det står jo trykk her elller noe lignende for å laste ned gratis app, er det ikke meningen at det skal være gratis må dere endre skriften synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 8. August 2012 Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Eller endre linken til en jallaapp som faktisk er gratis.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 8. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Eller endre linken til en jallaapp som faktisk er gratis.. Eller det også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2012 Tapatalk har alltid kostet penger... 16 - 20kr pr d Det er ikke tapatalk som kommer opp, det er ips communities. Sjekket igjen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 16. August 2012 Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 Det er samme tekst og link til samme app på flere forumer med lik mobilutgave som hundesonen. Sett det flere steder. Er nok ikke noe admin her har valgt, men mulig det går an å endre lell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts