Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Her har dere vår søndag i bilder.

Ikke så spennende, men sånn er det :P

DSC_9675.jpg

Kl 11, morgenstund har gull i munn. Eller noe.

DSC_9678.jpg

Kl 12, ett av dagens to høydepunkt. Frokost!

DSC_9683.jpg

Kl 13, ut på tur.

DSC_9692.jpg

Kl 14, fremdeles på tur.

DSC_9735.jpg

Kl 15, you guessed it. Fremdeles på tur. Misty er ikke helt god, hun synes det er heeeelt normalt å kaste seg ut fra et par meters høyde. Gærne mikrokjøteren!

DSC_9765.jpg

Kl 16, fremdeles på tur, men på hjemvei i det minste.

DSC_9766.jpg

Kl 17, middag! Kjedelig pølse tenker du, men nei da! Det er en Berlinerwürst fra Aakervik (lokal slakterforretning som lager pølsene selv) Nam!

DSC_9767.jpg

Kl 18, Ute på kjøretur

DSC_9771.jpg

Kl 19: Kenneth fant ut han skulle på fisketur, så da ble jeg og dyrene med.

DSC_9775.jpg

Kl 20: Kommet frem til vannet. Veeeldig fint der, men det var absurd mye knott der! Når jeg pustet, så inhalerte jeg knott. Kjempeherlig.

DSC_9793.jpg

Kl 21, på hjemvei. Ganzie lurer på om jeg kommer snart?

DSC_9817.jpg

Kl 22; endelig hjemme, og på tide med kveldsmat. I dag ble det hjemmelagde rundstykker med roastbiff og sjokoladephiladelphia. Og cola. *host*

Mens jeg spiser går Kenneth gjennom boligkjøpsdokumentene.

Men hey, etter å ha vært over syv timer på tur så har man lov! (og ja, jeg fikk svi for det i etterkant. Det er ikke lurt å gjøre for mye, da blir kroppen min sinna)

DSC_9824.jpg

Kl 23: Jeg surfer litt rundt på nett, mens hundene har gått ned for telling. Ble en laaang dag for dem i dag.

• Like 5
Skrevet

hva har du gjort med glasset siden det er så ''rart'' :P ?

:lol: :lol:

Jeg gidder ikke dille med isbiter som uansett vanner ut colaen, så jeg har i en dl cola og setter hele glasset i fryseren. Vips, så har jeg iskald cola som ikke vannes ut. Har gjort det i mange år, og tenker ikke over det en gang :lol:

• Like 1
Skrevet

:lol: :lol:

Jeg gidder ikke dille med isbiter som uansett vanner ut colaen, så jeg har i en dl cola og setter hele glasset i fryseren. Vips, så har jeg iskald cola som ikke vannes ut. Har gjort det i mange år, og tenker ikke over det en gang :lol:

Å herregud så innmari smart! TAKK :lol: :lol:

Og, de to Sheltiejentene er innmari søte :ahappy:

Skrevet

Å herregud så innmari smart! TAKK :lol: :lol:

Og, de to Sheltiejentene er innmari søte :ahappy:

Jeg er veldig lat :lol:

Og takk :ahappy: Jeg er helt enig :wub:

Skrevet

De er så skjønne sammen. :wub: Gleder meg til Ganzie får seg en lillesøster, DA blir det mange fine bilder, da! Å få en lillesøster er det beste i verden, hilsen Aiko.

Jeg gleder meg veldig til Ganzie får en lillesøster :D Ganzie er foreløbig lykkelig uvitende, men jeg tror nok hun kommer til å like det hun også :wub: Jeg ser hvor stor glede hun har av Misty, og er overrasket over hvor leken og aktiv hun brått er blitt :ahappy:

Og ja, kameraet kommer til å gå varmt :P